چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد

دیالیز دیالیز چرا RenalLa به عنوان یک تابع از درمان رایج ترین برای درمان نارسایی کلیه به طولانی شدن زمان زندگی بیماران را بهبود بخشد، اما آن را تا به چیزی برای انجام با بازسازی عملکرد کلیه.

چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد؟

در واقع، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است، می تواند بیش از عملکرد کلیه بومی است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما شما می توانید بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. پس از آن تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه.

چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده بهبود و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر. این درمان بر اساس اهداف طب سنتی گیاه چینی و درمان بیماری های کلیوی اختراع شد. با کمک این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است، چرا که بیمار ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز داشته باشد.

حالا شما می دانید که دیالیز تنها یک روش جایگزین کلیه برای از بین بردن سم است، ما می توانیم هر بیماری درمان نمی کنند. انجام دیالیز، یک بار از زمان، شما بر روی آن برای بقیه عمر تکیه می کنند. به عنوان بیمار نارسایی کلیه، من امیدوارم که شما می توانید جلوگیری از مصرف آن، بنابراین شما می تواند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی می کنند. به منظور رسیدن به این هدف، من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، من مطمئن هستم شما می توانید زندگی شما می خواهید اگر شما می توانید درمان مناسب هستم.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا عملکرد کلیه impeove می خواهید، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: + 8615732170898، همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت، ما همه چیز را به کمک امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: