روش های درمانی جایگزین برای درمان ESRD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

روش های درمانی جایگزین برای درمان ESRD

روش های درمانی جایگزین کلیه درمان دیالیز بیماری TerminalLa به عنوان یکی از درمان های متداول برای درمان نارسایی کلیه، بلکه آن است که یک عملیات به درخواست واحد نیست، کارشناسان جدید پیدا کرده اند درمان این بیماری در راه ریشه آن علاوه بر این درمان نمی تواند به ارمغان بیاورد ثانویه موثر، زیرا بیشتر بیماران می خواهید آن را امتحان کنید.

آیا پایان بیماری کلیوی مرحله ما چه می گوید؟

در درمانگاه، ESRD مرحله نهایی بیماری کلیه، نیز اورمی .در این مرحله شناخته شده، کلیه ها به شدت آسیب دیده و بسیاری از علائم می تواند برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage که نیاز به aparcer.Así است که درمان موثر در زمان، در مقابل، جان خود را خطرناک باشد.

چه چیزی ممکن است دیالیز جایگزین؟

در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای کمک به بیمار برای جلوگیری از دیالیز ESRD، اما امروز، برخی از درمان بر اساس گیاهان دارویی طب سنتی چینی نیز می تواند کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز، میکرو چینی پزشکی وجود دارد Osmotherapy است بهترین توسط بیماران شناخته شده است.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy paceinte کمک به جلوگیری از دیالیز؟

شما می دانید که این نوع از درمان هیچ توابع اتاق اصولی که ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و گشاد کردن رگ های خونی می باشد. از این چهار توابع، این درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده از آسیب بیشتر تعمیر و محافظت از زباله، در نتیجه می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

بنابراین با کمک از این درمان، بیماری های کلیوی مرحله 5 بیمار می تواند به تدریج عملکرد کلیه خود را دریافت کنید، سپس شما می توانید از این فرصت برای یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

اگر شما در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy علاقه مند هستند و یا به دنبال دیالیز جایگزین، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، پیام، همچنین به طور مستقیم، و یا شما می توانید دکتر ما مشورت واتساپ: + 8615732170898 همه آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: