چگونه برای درمان کلیه ادم با خیال راحت شکست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کلیه ادم با خیال راحت شکست

چگونه برای درمان کلیه ادم شکست با ادم SeguridadLa آن علائم شایع بیماری های کلیوی است که در آن کلیه ها قادر به دفع مایع اضافی از طریق ادرار به ایجاد یک تعادل سالم میان است.

به طور کلی، بیماران با ادم نارسایی کلیه توسط دیورتیک ها، که می تواند کمک به بهبود جریان ادرار و کاهش ادم درمان می شود. با این حال، بسیاری از دیورتیک ها می تواند نارسایی کلیه و یا کاهش عملکرد کلیه به عنوان بخشی از عوارض جانبی آن می شود. کلروتیازید (Diuril، Diuril سدیم)، اسپیرونولاکتون (آلداکتون)، و تریامترن (Dyrenium): داروهای زیر با نارسایی کلیه یا کاهش عملکرد کلیه نقش دارند.

علاوه بر دیورتیک، دیالیز یک راه موثر برای کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای درمان ادم و از بین بردن مواد زائد از بدن است. اگر شما در دیالیز نشده است، شما ممکن است توجه به سطح کراتینین دیالیز مورد نیاز است، پس از آن در شرایط خاص بستگی دارد. اگر چه درمان دیالیز کارآمد است در درمان ادم، آن را تا معایب آن است. دیالیز می تواند ریشه نارسایی کلیه درمان کند، که شده است، به دلیل صدمه به کلیه ها هنوز هم وجود دارد، دیالیز جایگزین برخی از توابع از کلیه ها، مانند آسیب کلیه، دیالیز قادر به درمان است. نارسایی کلیه که تحت دیالیز بوده است می تواند کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره طولانی از دیالیز پیدا کنید. است بیماران دیالیز چیزی بدون ادرار باید بدانید. چه چیزی بیشتر، بیماران دیالیزی باید از مرکز دیالیز سه بار در هفته، و حدود سه ساعت در هر زمان، ساخت با کیفیت پایین از زندگی.

در حال حاضر آن است که ادم باعث صدمه به کلیه، چه درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه به تعمیر آسیب کلیه و درمان عملکرد کلیه به طور معمول دوباره؟ در این صورت، نه تنها ادم همچنین سایر علائم نارسایی کلیه ممکن است ناپدید می شوند به طور طبیعی. و این چیزی است که ما از بیماران نارسایی کلیوی همراه با ادم است. دریغ نکنید با ما بگویید که اگر شما هر گونه سوال پیگیری داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید از دکتر واتساپ ما مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: