چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه با کراتینین 8.0 سطح
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه با کراتینین 8.0 سطح

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه با سطح کراتینین 8.0En درمانگاه، سطح کراتینین 8 نشان می دهد پیشرفت بیماری کلیه در مرحله نهایی بیماری کلیوی، بیماران به طور کلی رنج می برند نشانه ها و عوارض بیشتری .در بیمارانی که از او recomiendará پیوند دیالیز و کلیه، اما شما می دانید دیالیز و پیوند کلیه است یک عملیات درخواست واحد برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین بالا نیست.

چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 8.0 نیست؟

8.0 سطح کراتینین بالاتر از حد طبیعی است. در بدن، سطح کراتینین می تواند تعادل در بدن ما را حفظ کند. با این حال، دیالیز است به عنوان پیچیده کلیه های ما نیست. در حالی که شما در دیالیز، کراتینین و سایر مواد زائد N هنوز هم می تواند در بدن شما باقی می ماند.

در یک کلام، دیالیز به تنهایی می تواند تمام سموم از بدن شما completamante بین نمی برد. اگر بسیاری از مواد سمی در بدن باقی می ماند، آن را نه تنها کلیه آسیب بیشتر، اما آنها همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری های کلیه، دیالیز بهترین گزینه است.

چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه است با کراتینین 8.0؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از شاخ و برگ گیاهان طب سنتی چینی، می تواند درمان های جایگزین دیالیز. توسط چهار عملکرد اصلی آن ضد انعقادی، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گشاد کردن رگ های خونی، که نه تنها می تواند به کاهش علائم نارسایی کلیه، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر است.

با کمک از این درمان، نارسایی کلیه بیمار با کراتینین 8.0، می توانید از این فرصت برای جلوگیری از دیالیز، همچنین عملکرد Roela آن به تدریج ممکن است بهبود بخشد.

اگر شما علاقه مند در osmterapia پزشکی میکرو چینی هستند و یا نیاز به هر گونه درمان به کمک، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp بررسی: + 8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: