وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 و PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

وقتی که من نیاز GFR دیالیز 17 و PKD
وقتی که من به Neceditar دیالیز GFR 17 و PKDLa به بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی است که باعث کیست های متعدد در داخل و در سطح کلیه رشد است. بعد از اینکه با GFR 17 و PKD تشخیص داده، هنگامی که می خواهید به نیاز به دیالیز؟
دشوار است برای پیش بینی زمانی که شما GFR دیالیز 17 و PKD نیاز دارند، و این بستگی به عوامل بسیاری، از جمله سن، سابقه پزشکی، درمان به تصویب رسید، و غیره باید علاقه مند به گرفتن پاسخ دقیق شما، لطفا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V اطلاعات بیشتر در مورد بیماری خود را. تیم ما از کارشناسان خواهد کلیه تجزیه و تحلیل و در مدت کوتاهی ما در 24 ساعت پاسخ دهید.
شما نیاز به دیالیز زمانی که دچار مرحله نهایی نارسایی کلیوی - معمولا هنگامی که او از دست داده که 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه است. این روش بخشی از کار از کلیه های سالم است، اما بیماری های کلیوی را درمان نیست. شما نیاز به درمان دیالیز برای تمام عمر خود را مگر اینکه شما قادر به دریافت پیوند. میزان زنده ماندن پنج سال برای بیماران مبتلا به PKD در دیالیز حدود 70٪ است.
دیگر از دیالیز یا پیوند کلیه است، یک درمان جایگزین برای GFR 17 و PKD وجود دارد. او به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است.
اگر درمان زود، بیماران می توانند دیالیز موفقیت اجتناب کنند. دلیل این است که میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند کار برای جلوگیری از گسترش کیست های کلیوی، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده و کاهش تمام کیست در اندازه طول زمان است. عملکرد کلیه بنابراین به طور کلی بهتر است.
هنگامی که در ترکیب با دیگر درمان های طبیعی به عنوان حمام دارویی، طب سوزنی، طب گیاهی، و غیره استفاده می شود، اثرات درمان می تواند حتی بهتر است.
اگر شما هنوز هم شک و تردید در مورد مدیریت GFR 17 و PKD، لطفا پیام زیر .¡Cuidate لطفا ترک!





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: