چگونه معکوس بیماری کلیه با کراتینین 2.6
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه معکوس بیماری کلیه با کراتینین 2.6

چگونه به معکوس بیماری کراتینین 2.6De کلیه واقع، بیماری های کلیوی را دشوار است به عقب، اما برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی کراتینین 2.6، شما می توانید این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند اگر شما را درمان به موقع و موثر است.

چه سطح کراتینین 2.6؟

سطح کراتینین 2.6 نشان می دهد که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 است، که یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی است. در این مرحله، کلیه کاملا خراب نیست. بنابراین در حالی که بیماران می توانند برخی از راه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده و آن را از آسیب بیشتر باقی مانده، آنها را از این فرصت برای کنترل بیماری خود را کاملا داشته باشد.

چگونه برای نظارت بر creatinne بیماری کلیوی 2.6؟

همانطور که همه ما می دانیم، یک درمان خوب بازی می کند یک نقطه کلیدی در درمان بیماری های کلیوی به دلیل درمان باید به دقت انتخاب کنید.

شما می دانید، طب غربی می تواند علائم را در یک زمان کوتاه از بین بردن اما آن را تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه. همانطور که برای طب چینی است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، اما نیاز به زمان بیشتری است. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان، یک درمان است که می تواند دو نوع درمان را با هم ترکیب خواهد بود که بهترین گزینه می آید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب سنتی چینی و طب غربی است، با کمک از این درمان، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر. بنابراین بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است این فرصت را به بهبود عملکرد کلیه خود به تدریج، و سطح بالای کراتینین و سایر علائم نیز با آن ناپدید می شوند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل بیماری خود را کاملا، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا به طور مستقیم دکتر ما مشورت و به طور مستقیم ترک پیام و ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: