چرا من بعد از دیالیز خسته شده ام
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا من بعد از دیالیز خسته شده ام

چرا من خسته پس از DiálisisMuchos همیشه شکایت دارند که بیماران احساس بسیار خسته پس از .Enronces دیالیز چگونه این اتفاق می افتد و چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ در اینجا ما همه چیز در مورد این در جزئیات بحث.

مشخص شده است که دیالیز می تواند عوارض جانبی مانند فشار خون بالا، خستگی، تهوع و استفراغ، مشکلات پوستی، مشکلات خواب، کم خونی و گرفتگی عضلات .What قبلی می توانید به خستگی. علاوه بر این کمک، muchachada خون او در دستگاه دیالیز و جو در زمان به حذف مواد زائد و سموم در بدن است.

بنابراین، می توان پس از SBER بیماران دیالیزی احساس بسیار خسته به دلیل عوامل بسیاری است.

پس چگونه از بین بردن خستگی و خستگی؟

کاهش زمان و بار دیالیز کلیدی است برای جلوگیری از خستگی و خستگی. بنابراین که بیماران باید عملکرد کلیه را بهبود بخشد، و کاهش مدت زمان دیالیز.

طب سنتی چینی یک عملیات خوب برای رسیدن به هدف بهبود عملکرد کلیه است، آن را دارای خواص زیر است: گردش خون ترویج، اتساع عروق خونی، بهبود می بخشد ایمنی، prevene التهاب اهانت آمیز فیبر تعمیر کلیه آسیب دیده .در این راه، عملکرد کلیوی به تدریج کاهش خواهد یافت، کلیه های آسیب دیده همچنین می توانید به آرامی بهبود می یابند، بنابراین زمان و بار ممکن است با کمک طب سنتی چینی را کاهش دهد.

علاوه بر این، سوء تغذیه نیز می تواند به خستگی دیالیز مردم منجر شود. به دست آوردن پروتئین با کیفیت بالاتر و ویتامین ها می تواند برای جلوگیری از سوء تغذیه مفید است. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر و یا یک سوال، ترک یک پیام یا تماس با پزشکان آنلاین در هر زمان، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: