چگونه برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت

چگونه برای درمان بیماری کلیوی ناشی از کلینیک DiabétesEn، دیابت یکی از علل اصلی بیماری کلیه است چرا که این کنترل بیماری به سلامت بسیاری از مردم در ارتباط است.

چرا دیابت می تواند به بیماری های کلیوی منجر شود؟

اول، گلومرول اساس واحدهای عملکردی در کلیه هستند. در شرایط مناسب، آنها می توانند سموم متابولیکی و مایع اضافی را از بدن به طور معمول فیلتر کنید. بنابراین، سطح GFR می توانید یک سطح پایدار و استاندارد را حفظ کند. با این حال، اگر قند خون بالا است، آن را خون و فشار بالا در گلومرول شود. کم ولتاژ بالا خواهد ضخیم شدن غشای پایه گلومرولی و ماتریکس خارج سلولی افزایش یافته است.

در مرحله دوم، دیابت می تواند اختلال متابولیک جدی، که منجر به محصولات گلیکوزیلاسیون شود. محصولات گلیکوزیلاسیون ممکن است بسیاری از عوامل التهابی که در کلیه خود را جلب شود. در همین حال، آلبومین سرم است با mebrane پایه گلومرولی ترکیب شده است. در کوتاه مدت، آن را تکثیر سلولی و مزانشیم هیپرپلازی شود. به عنوان یک نتیجه، گلومرول نکروزه شود.

هنگامی که گلومرول بدتر، کلیه عملکرد درست را متوقف کند. به عنوان یک نتیجه، سطح بالای سموم در بدن تجمع و پروتئین در نشت ادرار.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از دیابت؟

شما می دانید علت اصلی نفروپاتی دیابتی (بیماری کلیوی ناشی از دیابت) سطح قند خون بالا است، دلیل آن را باید سطح قند خون برای اولین بار کنترل کنید. بر اساس این نقطه، شما می توانید پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، یکی از موثرترین درمان برای بیماری های کلیوی را انتخاب نمایید. با کمک این بیماری، آسیب کلیوی به علت دیابت را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر، چرا که بیمار ممکن است یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا می خواهید برای نظارت بیماری کلیوی ناشی از دیابت، بنابراین شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت و به طور مستقیم پیام را ترک کنند، شما همچنین می توانید دکتر nuestramo واتساپ مشورت: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: