بهترین دارو برای کاهش کراتینین IgA نفروپاتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین دارو برای کاهش کراتینین IgA نفروپاتی
بهترین دارو برای کاهش نفروپاتی IgA در کراتینین خود را IgANefropatía یک نوع از سیستم ایمنی بدن بیماری است هنگامی که سیستم ایمنی غیر طبیعی می شود، می تواند پیچیده و IgA ایمنی بدن، به طوری که برخی اقامت در خون، mientera برخی سپرده از بین نمی برد در کلیه ها.
کلیه این کمپلکسهای ایمنی است به عنوان جسم خارجی، در این زمان، بدن ما خواهد عوامل التهابی که در اطراف این کمپلکس ایمنی جمع آوری به مبارزه با آنها را تولید کند. و ما این نبرد واکنش التهابی سیستم ایمنی است. با این حال، حملات واکنش التهابی سیستم ایمنی نه تنها این کمپلکسهای ایمنی نیز کلیه و آسیب کلیوی ناشی از واکنش التهابی سیستم ایمنی بدن است سخت تر از که ناشی از کمپلکسهای ایمنی. هنگامی که شما به آسیب کلیوی، تعدادی از علائم نفروپاتی IgA رخ می دهد. و سطح کراتینین بالا همچنین می توانید توسط بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA یافت می شود.
هنگامی که سطح کراتینین شروع به افزایش، به این معنی که هر دو عملکرد کلیه از دست داده است. دلیلش این است که کلیه توانایی جبرانی بسیار قوی، سطح کراتینین نمی از نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است به بیشتر افزایش یابد. ضایعات طولانی اختلال عملکرد کلیه ها ساخت تا در خون و کلیه ها و دیگر ارگان های بین می برد. بنابراین بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با کراتینین بالا خواهید برای پیدا کردن بهترین دارو برای کاهش کراتینین.
رژیم درمانی، پزشکی و دیالیز روش معمول برای کاهش کراتینین بالا می باشد. در اینجا ما نمی خواهد می گویند زیاد در مورد رژیم درمانی، حتی افراد سالم نیز باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشد. اگر چه دارو و دیالیز ممکن است سطح کراتینین تا حدی کاهش دهد، هیچ یک از آنها رسیدگی به این مشکل در ریشه آن است. منظور این است که می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.
چرا طب سنتی گیاه چینی را امتحان کنید؟
انواع مختلف داروهای گیاهی چینی توابع مختلف است. از طریق ترویج گردش خون، حذف استاز خون و تغذیه به کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود است، این ضایعات می تواند توسط کلیه خود را حذف، و سپس سطح کراتینین به حالت عادی است به طور طبیعی. علاوه بر این، طب گیاهی چینی امن است و هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند.
اگر شما به به طب سنتی گیاه چینی بستری، شما می توانید دکتر ما در خط 24 nows مشورت، شما همچنین می توانید به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال ایمیل و یا ترک پیام، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: