طب چینی برای درمان نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی برای درمان نفروپاتی IgA

داروهای چینی برای درمان نفروپاتی IgA در IgANefropatía توسط کمپلکسهای ایمنی سپرده به نام Inmunoglobulina.A پردهی گلومرولی است. این بیماری یک علت آن را نشان دهنده (ESRD) امروز. علت واضحی و آسیب شناسی شناخته شده اند وجود دارد. علاوه بر طب غربی، طب چینی، اثر بسیار برای بیماری و تقریبا هیچ عوارض جانبی. خوانده شده در اگر شما علاقه مند هستند.

IgA نفروپاتی متعلق به توده های استاز خون در طب چینی تشکیل شده است. چرا حملات بیماری؟ در طب سنتی چین، نفروپاتی IgA است بیماری، کمبود انرژی حیاتی یا کمبود چی و یین ایجاد می شود. عوامل بیماری زا اگزوژن، یعنی در مورد TCM، همان چیزی که به عنوان عوامل بیماری زا در عملکرد ریه occidental.La پزشکی، طحال و کلیه ها بر این اساس است. نگران نباشید، خود و سلف عامل تناسب اندام خود دو علت اصلی از نفروپاتی IgA می باشد. دقیق تر، شرایط فیزیکی اشاره به طحال و کلیه هر دو دچار کمبود، در حالی که عوامل موجد شامل آنفولانزا، سبک زندگی ناسالم و خلق و خوی. آن را بسیار دشوار است برای توضیح تئوری طب چینی زبان انگلیسی از داروهای چینی و غربی نظریه خود را دارند.

نفروپاتی IgA است به دو دسته اصلی، که دوره شیوع بیماری حاد و دوره تاخیر مزمن تقسیم شده است. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA او در یک دوره از شیوع بیماری حاد، پودر Yinqiao xiaojiyinzi مدل موهای، در حالی که برای کسانی که در مدت تاخیر مزمن، قرص zhibaidihuang، قرص شش مواد تشکیل دهنده با rehmannia و یا درمان Yanourish خواهد شد با توجه به شرایط استفاده فردی. یک چیز نیاز به توجه است که این داروها را نمی خواهد تمام توان به تصویب رسید، به جای از وضعیت بیماری شخصی خواهد ارزیابی می شود با دقت تصمیم بگیرید که چه نوع مواد مخدر گرفته شد.

مزایای استفاده از طب چینی برای نفروپاتی IgA

بر خلاف طب غربی، طب سنتی چینی تاکید بیشتری بر کل سیستم است. بهبود وضعیت فیزیکی، جلوگیری از بروز عوامل احتمالا القا ممکن است متوقف پروتئینوری و هماچوری اتفاق می افتد. TCM است عوارض جانبی کمتر و ممکن است وضعیت جسمی سیستمیک ترویج و افزایش ایمنی است.

اگر شما در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy علاقه مند هستند و یا به دنبال درمان به درمان نفروپاتی IgA و یا بیماری های دیگر کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما مشورت و پیام را ترک کند، شما می توانید ایمیل هاتمیل @ -renal بیماری ارسال com. یا cuesto واتساپ دکتر مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: