امکان برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 4.5 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

امکان برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین 4.5 وجود دارد

امکان برای جلوگیری از دیالیز برای بیماران نارسایی کلیه با کراتینین همسر 4.5MI وجود دارد یک بیمار از نارسایی کلیه و سطح کراتینین سرم است تا 4.5. چه چیزی بیشتر، او نیز رنج می برد کم خونی و اختلال الکترولیت. دکتر به توصیه به دیالیز است، اما او می ترسم به آن را. من شنیده ام که طب چینی می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز درست است؟ هر احتمالی برای او برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

در واقع، با توجه به شرایط همسرش، او یک فرصت بزرگ برای جلوگیری از دیالیز است. پس من به شما اطلاعات بیشتر در مورد بیماری و درمان خود را بگویید.

همسر او یک بیمار با نارسایی کلیه است و از بسیاری از علائم رنج می برند، هر چند او به طور موثر نمی تواند کنترل بیماری خود، عملکرد کلیه بیش از بدتر می شود. چه چیزی بیشتر، موثر بر بافت یا اندام های دیگر در بدن شما. در نهایت، او را به صورت دیالیز.

با این حال، با توجه به اطلاعات شما به ما گفت که کراتینین سرم خود را به عنوان بالا به عنوان بیماران دیگر نیست، و او است هر دیالیز، با این حال، به این معنی است که برخی از عملکرد کلیه چپ در آن وجود دارد خود را کلیه و کلیه سلول های ذاتی به طور کامل آسیب دیده بود، چرا که یک فرصت بزرگ برای او به منظور بهبود و جلوگیری از دیالیز برای بقیه عمر خود را وجود دارد. اما، اگر او قادر به دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ خواهد شد به تدریج کاهش می یابد بهبود می یابند، و او ممکن است دیالیز به زودی رنج می برند.

علاوه بر این، ما بسیاری از بیمارانی که وضعیت مشابه به مورد همسر او بود درمان، چرا که ما باید اعتماد به نفس کافی برای بهبود وضعیت آنها از بیماری از طریق طب سنتی گیاه چینی و سلول های بنیادی، درمان قادر به کمک به گشاد شدن عروق خونی خود را و بهبود گردش خون و از بین بردن سموم که در منطقه به کلیه سپرده، در نتیجه دستیابی به هدف از درمان بیماری کلیه است. علاوه بر این، طب سنتی گیاه چینی می تواند به جلوگیری از بیماری مخرب تر کمک کند، و مدیریت موثر عوارض. در همین حال، آن را کمک می کند تا جلوگیری از عروق اسکلروز بیشتر در سراسر بدن، و جلوگیری از یک تصادف قلبی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: