FSGS با کراتینین 3.4 مطلع معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS با کراتینین 3.4 مطلع معکوس

FSGS با کراتینین 3.4 چگونه RevertirlaDe حقیقت، در بیشتر بیماران مبتلا به FSGS در حال رفتن به مورد وضعیت بیماری خود نگران باشید، یک بار سطح کراتینین بالاتر از سطح عادی است، می خواهم به پیدا کردن یک راه بهتر برای درمان این بیماری هم بدون آسیب بیشتر به ارگان های دیگر.

چه FSGS با کراتینین 3.4؟

در درمانگاه، کراتینین 3.4 نشان می دهد که بیمار از آسیب کلیوی متوسط ​​با مرحله 3 بیماری کلیه رنج می برد. در این نقطه، شما بیشتر احتمال دارد به منظور توسعه علائم مانند پروتئین و خون در ادرار، خستگی، تورم، کم خونی، فشار خون بالا فشار، و غیره، هیچ درمانی برای این بیماری وجود دارد، اما ممکن است

چگونه به معکوس FSGS با کراتینین 3.4؟

در چین، کارشناسان از بیمارستان بیماری بیماری های کلیه Shijiazhuang کلیه یک درمان موثر شناخته شده به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند به طور موثر درمان GFS، می تواند پیشرفت آن را متوقف و یا حتی اختلال کلیوی معکوس را اختراع کرد.

برخلاف درمان های علامتی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy با هدف برای درمان سطح کراتینین بالا در FSGS، می تواند سلول های آسیب دیده ذاتی کلیه تعمیر و بازیابی عملکرد کلیه جهانی است. بنابراین، این یک راه حل اساسی است.

علاوه بر این، به عنوان یک درمان طبیعی این نرم افزار خارجی از طب گیاهی چینی، بدون عوارض جانبی است. در طی درمان بیماران تنها نیاز به دروغ در رختخواب. آن را مانند یک ماساژ است.

با کمک این درمان، بیمار با کراتینین 3.4 FSGS می تواند بیماری خود را کنترل کنید، حتی آن را معکوس بدون آسیب بیشتر به ارگان های دیگر. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر، دکتر ما می توانید آنلاین ayduarle، شما همچنین می توانید از دکتر ما مشورت در WhatsApp: +8615732170898، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: