FSGS: من جلوگیری از دیالیز توسط راهنما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

FSGS: من جلوگیری از دیالیز توسط راهنما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

FSGS: من جلوگیری از دیالیز توسط راهنما میکرو چینی پزشکی Osmotherapy "من از FSGS رنج می برم از 13 سال گذشته، در حال حاضر من سطح کراتینین 6 در دیالیز آیا خوب برای من برای دریافت درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy فوری نیاز دارید؟ مشاوره خود را.

پاسخ کارشناس: سلام، آقا، متاسفم برای مشورت خود را. ما بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه تخصصی در چین بیش از 25 سال تجربه در درمان بیماری های کلیه از جمله FSGS و لذت به اشتراک گذاشتن راهنمایی برای کمک به شما از دست دادن حتی دیالیز دیالیز جلوگیری از است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های پیشرو در بیمارستان ما است. آن را با کلیه کارشناسان ما پس از بیش از بیست سال مطالعه و عملکرد بالینی اختراع شد. به عنوان یک توسعه نوآورانه از طب سنتی چینی، یک برنامه کاربردی خارجی از طب گیاهی، بدون عوارض جانبی است.

برای آن دسته از بیماران که به تازگی آغاز دیالیز طولانی نیست یا که هنوز هم آنها خروجی ادرار، امید بزرگ برای کاهش تکرار دیالیز و یا حتی خلاص شدن از شر این درمان.

به شما ارائه با تجزیه و تحلیل های شخصی، لطفا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com با گزارش آزمون و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری، مانند سن، سابقه پزشکی، عملکرد کلیوی در حال حاضر، علائم و عوارض، و غیره، همچنین می توانید پیام به طور مستقیم ترک و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 تیم متخصص ما این کلیه تجزیه و تحلیل کامل خواهد شد و در عرض 24 ساعت به زودی پاسخ دهید.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: