به عنوان بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 7.7 جلوگیری از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

به عنوان بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 7.7 جلوگیری از پیوند کلیه

چگونه بیمار با کراتینین پیوند کلیه RenalEn 7.7 اجتناب از درمانگاه، یک بار سطح کراتینین به 7.7، دیالیز یا پیوند کلیه در خواست می شود. دلیل این است که در نزدیکی ارومیه 7.7 (8.0+ سطح کراتینین) است، بسیاری از علائم در این مرحله ظاهر خواهد شد. بدون درمان سریع، زندگی بیماران در معرض خطر بزرگ است.

دیالیز و پیوند کلیه تنها گزینه برای درمان نارسایی کلیه با کراتینین 7.7 است؟

به فرانک، پیوند کلیه و دیالیز تنها گزینه نیست، برخی از درمان های دیگر چینی می تواند بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کمک برای زندگی بهتر .Ya دانید، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از درمان های شناخته شده می تواند یک جایگزین خوبی برای آنها.

کمک به بیماران پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چگونه می توانید پیوند کلیه نارسایی کلیه جلوگیری از؟

نشان داده شده است که طب چینی می تواند علل بیماری با عوارض جانبی کمی را درمان کنند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری است که این مزایا به ارث برده. چه چیزی بیشتر، کمک می کند تا به بهبود گردش خون و حذف سموم را از خون، به دلیل بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر. چه تر است، عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته است، چرا که بیماران بدون نیاز به پیوند بیشتر کلیوی.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر ما واتساپ: +8615732170898 یا ترک پیام پایین به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: