اجتناب از دیالیز PKD بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اجتناب از دیالیز PKD بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه

اجتناب از دیالیز PKD بیمار مبتلا به مرحله 3 renalComo بیماری همه می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری کلیوی ژنتیکی است، با این بیماری بدتر است، پزشکان توصیه دیالیز بیمار است. اما در واقع، برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه که هنوز شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چرا بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه PKD هنوز شانس برای جلوگیری از دیالیز؟

PKD است که با کیست های متعدد رشد به طور عمده در توبول های کلیوی، این کیست ها می توانید نگه دارید در حال گسترش، که ستم بافت کلیه اطراف و تغییر ساختار کلیه، پس از آن صدمه به کلیه ها رخ می دهد. این بیماری را بدتر است، آسیب کلیه ضعیف قادر به حذف مایع و مواد زائد اضافی از بدن است

با این حال، در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، با درمان مناسب این بافت کلیه آسیب دیده را می توان به برخی از درجه معکوس شود. به عنوان بهبود عملکرد کلیه، بیمار ممکن است PKD شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

همانطور که در بالا ذکر شد، به شرطی که بیمار می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که می تواند عملکرد کلیوی و recuparar بافت کلیه را بهبود بخشد و آنها را از آسیب بیشتر است.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا می خواهید به خوبی کنترل PKD، شما می توانید با ارسال یک ایمیل دکتر واتساپ enfermedad-renal@hotmail.como ما به مشورت: به طور مستقیم +8615732170898 یا ترک پیام، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: