ممکن است که به از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیوی خلاص شدن از شر است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که به از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیوی خلاص شدن از شر است

امکان دریافت از بیمار نارسایی دیالیز RenalEn عمومی خلاص شوید، هنگامی که بیمار شروع به دیالیز، آنها را بر روی آن برای بقیه عمر خود را تکیه می کنند. اما، اگر آنها می توانند درمان مناسب برای بهبود عملکرد کلیه، آنها ممکن است یک فرصت برای خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد.

درمان مناسب در اینجا اشاره به درمان ابداع از طب سنتی چینی، با کمک درمان منظم، بیمار به دیالیز می تواند این فرصت را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد.

نگاهی به دیابت و فشار خون بالا، به عنوان مثال. اختلالات متابولیسم قند منجر به غلظت بالایی از چربی در عروق خونی است که به علت گردش خون آهسته و خون و ترومبوس. فشار خون بالا می تواند به طور مستقیم از تصلب شرایین شود. در کلیه، بیش از یک میلیون gloméruloes وجود دارد، و هر glomerlus است یک توپ بستگی به مویرگ های خونی است.

بنابراین، در درمان بیماری های کلیوی، اصل اساسی این است تصفیه گردش خون، به منظور ترویج گردش خون.

شناخته شده طب چینی-بالا هفت درمان درمان از این سری است، بر اساس اصل "تمیز به مواد که جلوگیری از جریان طبیعی خون برای اطمینان از تامین صاف از خون به و فیلتراسیون در کلیه ها." برای رسیدن به برای این منظور، به طور عمده ما در درمان منظم با استفاده گیاهان سنتی چینی را اتخاذ کند. به طور کلی، ما نشان می دهد یک دوره اقامت خود را در اینجا در چین برای تکمیل مرحله اول درمان فشرده از بیمار است.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه یک کاهش پیشرونده عملکرد کلیه و عوامل کلی بسیاری است که کمک به ترویج پیشرفت است. بنابراین، هنگامی که آن را به درمان می آید، همچنین ممکن است مدتی طول بکشد. اگر شما می خواهید برای دریافت از شر دیالیز یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد طب چینی، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +86157321740898 به طور مستقیم یا ترک پیام، ما همه چیز را به کمک امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: