آن را برای بیمار پیوند کلیه مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 8.9 مناسب است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آن را برای بیمار پیوند کلیه مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 8.9 مناسب است
این apropidaso از renla پیوند paceinte برای نارسایی کلیه با کراتینین 8.9Tengo یک بیمار از نارسایی کلیه است، تا این بیماری Roela نه سال، رنج می برد به تازگی کراتینین رمان خود 8.9.Además، او اشتها بد، تهوع و کم کاری تیروئید. او می خواهد بداند که این وضعیت مناسب برای گرفتن یک کلیه است؟ و یا برخی از درمان های دیگر ممکن است درمان جایگزین پیوند کلیه وجود دارد؟
از توضیحات شما، من یک ایده کلی در مورد وضعیت خود داشته باشند. به عنوان نارسایی کلیوی بیمار در حال حاضر، بسیاری از سموم در بدن خود را (مانند کراتینین، اوره) و مصونیت آنها بسیار پایین است، است التهاب در بدن شما وجود دارد. با وضعیت او در حال حاضر، حتی اگر پیوند در جریان است در داخل محیط بدن خود را پایدار نیست، آن است که خوب به زندگی می کنند riñón.lo جدید تر، به عنوان enferemdad کلیه بیمار، او را مجبور به ضد رد دارو تمام عمر خود را، که متعلق به طب شیمیایی، که می تواند بار زیادی بر روی کلیه ها خود را، شما می دانید که 70٪ از زباله های بدن باید از طریق کلیه ها حذف خواهند شد. و در نهایت، شما دوباره به نارسایی کلیه مواجه هستند. بنابراین وضعیت کنونی خود، ما قصد داریم به پیوند خود را.
در واقع، برای بیمارانی که در این وضعیت هستند، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گزینه بهتر از پیوند کلیه است. این درمان در طب سنتی چینی بر اساس و متعلق به درمان محافظه کارانه، است که توابع استخراج سم، گسترش عروق خونی، ضد التهاب و ترویج گردش خون به بهبود عملکرد کلیوی بیمار، بنابراین برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری خود را کنترل بیش از حد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه و بدون پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ + 8615732170898 مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: