همراه با غربی پزشکی طب سنتی چینی کنترل نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همراه با غربی پزشکی طب سنتی چینی کنترل نفروپاتی دیابتی
همراه با طب سنتی چینی نفروپاتی مقابل DiabéticaNEHRU غربی پزشکی یک مرد 52 سال در کانادا است، مبتلا به نفروپاتی دیابتی برای یک مدت طولانی، برای درمان بیشتر به بیمارستان ما در 2 اکتبر، 2015. پس از آن آمد، حتی او می تواند برای خود کار می کنند، به طوری که دکتر ما به شما می دهد یک صندلی چرخدار و او را به اتاق تحت فشار قرار دادند. پس از 30 روز درمان، زندگی خود را دوباره، شما همیشه می توانید لبخند بر روی صورت خود را ببینید. در زیر برخی از جزئیات در مورد آن، اجازه دهید نگاهی به هم.
شرایط قبل از درمان:
احساس خستگی و ضعف در طول روز و تحویل به خواب، شما هرگز نمی تواند لبخند بر روی صورت خود را ببینید. اندام بدتر، پلک و کمتر می توان به راحتی تورم، تاری دید، می توانید همه چیز را به وضوح ببینید. علاوه بر این، تولید ادرار به 700 میلی لیتر / 24H کاهش
گزارش آزمون نشان می دهد که:
هیدروتوراکس و آسیت در بدن شما وجود داشته باشد.
فشار خون: 160/100 میلی متر جیوه
هموگلوبین: 112g / L
پروتئین: 3+
خون مخفی: 1+
ادرار قند: 1+
کراتینین سرم: 319umol / L
BUN: 23.9mmol / L
UA: 515umol / L
شرایط پس از درمان:
پس از 30 روز درمان، علایم مانند تورم و ضعف ناپدید شد، لبخند به صورت خود بازگشت، حتی می توانید در لابی و رایگان راه رفتن. به علاوه شما می توانید نامه در روزنامه بدون عینک ببینید، ادرار خود خروجی افزایش می دهد به 1600ml / 24h.The گزارش آزمون نشان می دهد که:
هیدروتوراکس و آسیت مایع ناپدید شد
فشار خون 130 / 90mmHg
پروتئین ها: 2 +
خون مخفی: + -
گلوکز: + -
کراتینین سرم: 295umol / L
BUN: 15.5 میلی مول / L
UA: 214umol / L
درمان:
با توجه به شرایط خود، دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که از جمله طب غربی (برای تسکین علائم در یک زمان کوتاه) و طب چینی (برای حل این مشکل از ریشه کلیه) است. طب چینی شامل طب میکرو چینی Osmotherpay، پا حمام درمانی، درمان درمان انما و حمام.
اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید برای دریافت نفروپاتی دیابتی تحت کنترل، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال یا WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898 به طور مستقیم و یا ترک پیام، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: