اگر بیمار می تواند دیالیز کلیوی را که چه باید بکنید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر بیمار می تواند دیالیز کلیوی را که چه باید بکنید
اگر نارسایی کلیه Paceinte می توانید دیالیز دیالیز باید آن را به عنوان یکی از رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه را ندارد، مفید است به زندگی طولانی تر بیمار و بهبود کیفیت زندگی در یک زمان. با این حال، تمام بیماران باید به آن را برای شرایط فیزیکی خاص آن است.
اگر دیالیز کلیوی بیمار نمی توانند که چه باید بکنند؟
اول، آنها باید ایجاد تنظیمات در رژیم غذایی خود، می دانید، یک رژیم غذایی خوب می تواند نه تنها بار از کلیه را کاهش می دهد، بلکه می توانید آنها را از آسیب بیشتر محافظت می کند. بر اساس این نقطه، شما باید برخی از راه های دیگر برای درمان بیماری خود را امتحان کنید، شما می دانید، دیالیز تنها عملیات است. برای این بخش از بیمار که می تواند دیالیز ندارد، آن را توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند بیماران را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.
چگونه می توانید کمک به بیماران پزشکی میکرو چینی Osmotherapy با نارسایی کلیه؟
شما می دانید، paceinte از نارسایی کلیه با دلیل این که چرا، دیالیز با توجه به عملکرد کلیه پایین تر است. بنابراین این نوع از درمان کمک می کند تا بیماران با نارسایی کلیوی برای جلوگیری از دیالیز و عملکرد کلیه را بهبود می بخشد.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بر اساس طب سنتی چینی و اهداف بهبود عملکرد کلیه اختراع شد. علاوه بر این، تمام گیاهان در آن از طبیعت، چرا که این درمان می تواند نارسایی کلیه بدون عوارض جانبی بسیاری را درمان کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 یا ترک پیام به طور مستقیم شما می توانید ایمیل برای ارسال enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: