دیابت و مرحله GFR 4 بیماری کلیه است بسیار گریو
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیابت و مرحله GFR 4 بیماری کلیه است بسیار گریو

GFR دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه است فرد بسیار GreveUna که دیابت و مرحله 4 بیماری کلیوی تشخیص داده شده است با GFR 28، می دانم که این بیماری بسیار جدی است؟ در این مقاله به این سوال را توضیح دهد. خوانده شده و یا کمک های پزشکی و حرفه ای آنلاین رایگان ما مشورت کنید.

دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28 چقدر جدی است؟

در این وضعیت بیمار از درد و رنج شدید کاهش توانایی کلیه ها برای تنها 28٪ از عملکرد کلیه باقی مانده است. این مرحله نسبتا پیشرفته اختلال کلیوی است. به عنوان عملکرد کلیه را کاهش می دهد، بیمار علائم ارائه شده از جمله پروتئین در ادرار، تورم یا ادم، خارش پوست، فشار خون بالا، خستگی، و غیره آن است، نه بیمار خواهد شد ESRD در آینده نزدیک توسعه یافته است.

چگونه برای جلوگیری از دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28؟

برای رسیدن به این هدف، مهم ترین چیز این است که به استراتژی برای جلوگیری از سقوط از سطح GFR و تعمیر کلیه ها آسیب دیده. هنگامی که عملکرد کلیه بهتر و بهتر می شود، شرط می کند در آینده بدتر نمی شود.

در چین، یک درمان طبیعی ثابت شده است با اثرات شفا مانند بسیار موثر است. انتخاب میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است. از طریق نرم افزار خارجی از طب کار درمانی چمن مروج به گسترش عروق خونی، مهار التهاب، جلوگیری از لخته شدن، حذف استاز خون، برای تعمیر و ترمیم ساختار کلیه های آسیب دیده riñón.Sin این درمان، بیماری نمی خواهد در آینده و نارسایی کلیه را بدتر می توان جلوگیری کرد.

اگر شما یا کسی که می شناسید از بیماری کلیوی رنج می برند و می خواهید برای Osmotherapy به آزمایش می شود، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، کلیه پزشکی ما به زودی در عرض 24 پاسخ ساعت. به خوبی نگه دارید!





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: