آن را امن تر از استفاده از ترامادول برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آن را امن تر از استفاده از ترامادول برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA است

آن را امن تر از استفاده از ترامادول برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgATramadol می تواند مورد علاقه برای افرادی که از درد مزمن رنج می برند شرایط زیرا تمایل به خوبی و بدون خطر جدی از اعتیاد و یا عوارض جانبی جدی تحمل هنگامی که به درستی دارو استفاده می شود. آیا امن برای استفاده توسط مردم از نفروپاتی IgA؟ بحث آنلاین با دکتر ما پایین به طور مستقیم به busace پاسخ.

برای اطمینان از اینکه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA خیال راحت می توانید ترامادول را، قبل از جمله این دارو در درمان دکتر خود مشورت کنید. مردم باید این دارو را ندارد اگر شما حامله هستید و یا نوزادان پرستاری آلرژیک به tramamol، آنها تا کنون به مواد مخدر یا الکل معتاد، مصرف داروهای افسردگی و اضطراب، و غیره

ترامادول ممکن است وابستگی به مواد مخدر می شود و تنها باید توسط فرد آن را تجویز شد استفاده می شود. عوارض جانبی شایع در برنامه دوز خود را به طور منظم ممکن است شامل تهوع، اسهال، سردرد، سرگیجه و یبوست است.

تا به امروز، هیچ درمانی برای نفروپاتی IgA است. داروها می تواند کمک به کنترل علائم و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری است. داروهای مورد استفاده برای درمان این اختلال کلیوی عبارتند از:

• داروهای ضد فشار خون بالا از قبیل مهار کننده های ACE، ARBs. آنها همچنین می توانند مقدار پروتئین در ادرار را کاهش دهد.

• داروهای سرکوب کننده ایمنی (مانند پردنیزون) ممکن است برای کمک به محافظت از عملکرد کلیه است. با این حال، این داروها می تواند عوارض جانبی جدی ایجاد کند.

• مایکوفنولات موفتیل (آن Cellcept).

درمان های پزشکی قبلی اغلب موفق به جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی و بیماران IgA در را مجبور به شروع دیالیز یا پیوند کلیه در مرحله نارسایی کلیوی است.

امروز، آخرین درمان آلودگی خون توسعه داده شده است برای کمک به جلوگیری از نفروپاتی IgA و نارسایی کلیه موفقیت آمیز معکوس آسیب کلیه ها. اگر شما به دنبال طوفان یا گرداب شدید برای درمان هستند جایگزین طبیعی برای این بیماری، درمان آلودگی خون یک انتخاب خوب برای مرجع خود است.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها، شما می توانید پیام را ترک یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت دکتر ما در WhatsApp: + 8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: