آنفولانزا می تواند دردی نمی خورند نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنفولانزا می تواند دردی نمی خورند نفروپاتی IgA

آنفولانزا می تواند آیا PeorNefropatía غلظت IgA نفروپاتی IgA گفت آنها را از سرما، آنفولانزا می تواند در حالی که به نفروپاتی IgA بدتر انجام دهید؟ به عنوان یک نوع بیماری خود ایمنی، در صورتی که شرایط به خوبی کنترل شده نیست، بیماران دارای خطر معینی برای نارسایی مزمن کلیه نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

از آنجا که بسیاری IgA نفروپاتی دارای یک بیماری دستگاه گوارش سرد و یا مدت کوتاهی قبل از شروع علائم در کلیه، این احتمال وجود دارد که نفروپاتی IgA با پاسخ ایمنی به عوامل عفونی آغاز می شود. این شرایط یک بیماری خود ایمنی است که در آن مقدار زیادی از سپرده های پروتئین، IgA در گلومرول است. زمانی که رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها، بدن ما خواهد شد به عنوان "دشمن" درمان می شود، پس از آن برخی عوامل التهابی منتشر خواهد شد برای مبارزه با این کمپلکسهای ایمنی، و به ما پاسخ پاسخ ایمنی التهابی است. در طول این نبرد، تابع فیلتراسیون گلومرول آن را به تدریج تحت تاثیر قرار خواهد داد.

هنگامی که بیماران نفروپاتی IgA سرد، آنها شرایط خود را از عود پیدا کنید. دلیل این است که سرد می تواند عوامل التهابی بیشتر در آینده با هم به مبارزه مجتمع های ایمنی که پاسخ ایمنی التهابی تشدید شود. بنابراین سرد می تواند بدتر نفروپاتی IgA است. با این حال بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA سرد امکان پذیر نیست به داروهای سرد خود را بدون مشورت با پزشک خود در مورد.

در چین، استفاده از طب گیاهی چینی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA. هدف از طب گیاهی چینی است که به ترمیم آسیب کلیه و بهبود ایمنی. از طریق تخریب، طب گیاهی چینی می تواند کمک به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه ها، چیزی است که داروهای غربی هستند قادر به انجام این کار است. صدمه به کلیه ها می توان به تدریج از طریق گسترش عروق خونی تعمیر، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب و ارائه تغذیه، که می تواند کمک به بیماران IgA نفروپاتی جلوگیری از شکست تا حد زیادی کلیوی. در همین حال از طریق تنظیم سیستم ایمنی بدن، از بین بردن پاتوژن چی و پشتیبانی واقعی. هنگامی که ایمنی می تواند بهبود یافته است، خطر ابتلا به سرد است تا حد زیادی کاهش می یابد. اما ما باور چه بیماران IgA نفروپاتی می خواهید ترین است برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه است.

اگر شما نمی خواهید به پیوند کلیه دیالیز و N می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید E-تپه به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال کنید، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: