از آن خواهد شد زندگی خطرناک از بیماران نفروپاتی IgA
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از آن خواهد شد زندگی خطرناک از بیماران نفروپاتی IgA
آن را برای زندگی بیماران توسط IgAEn واقعیت nefroptía خطرناک خواهد بود، نفروپاتی IgA رخ می دهد که تجمع ایمونوگلوبولین A (IGA) باعث واکنش های التهابی در منطقه mesangial گلومرولی. زمانی که کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون .Normalmente، بیماران باید یک سری از مشکلات بهداشتی انجام شود.
نتایج نفروپاتی IgA از اختلال سیستم ایمنی بدن، اما بیماران مختلف داشته پیش آگهی مختلف را بر اساس شدت و وسعت آسیب کلیوی. در برخی از موارد، بیماران می توانند بهبودی کامل دریافت، در حالی که در برخی موارد دیگر، نفروپاتی IgA در نارسایی کلیوی پیشرفت به تدریج پایان مرحله.
آیا زندگی خطرناک از بیماران نفروپاتی IgA؟
بیماران معمولا نمی خواهد در معرض خطر از زندگی است مگر اینکه بیماری خود را بدتر در مرحله نهایی، که در آن شکست خورده کلیه ها باید آسیب به ارگان های بسیاری مانند قلب، کبد، اعصاب، مغز شود، و به همین ترتیب. برخی از این مشکلات آنقدر شدید است که می تواند زندگی بیماران را تهدید می کند، اگر به طور موثر کنترل است.
چگونه به منظور بهبود پیش آگهی بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟
با توجه به ویژگی نفروپاتی IgA، روش می تواند پیش آگهی بیماران بهبود باید از چند جنبه شروع می شود.
1. دنبال یک برنامه رژیم غذایی علمی: اگر چه در قالب مواد غذایی است که قادر به درمان این بیماری نیست، اما در واقع ممکن است کاهش سرعت پیشرفت نفروپاتی IgA کمک و مدیریت عوارض بیماران.
2. باعث می شود زندگی سالم: اگر شما استفاده می شود به دود، نوشیدن الکل و یا برنامه نامنظم خواب، شما باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید.
3. به خاطر IgA نفروپاتی بدتر: پروتئینوری، فشار خون بالا، هماچوری، و غیره عوارض شایع نفروپاتی IgA می باشد. اگر بیماران دارای این مشکلات، آنها باید داروهای مناسب به مدیریت است.
4. تعمیر آسیب دیده سلول های کلیه: تنها سلول های آسیب دیده کلیه در حال تعمیر، بیمار ممکن است یک تغییر برای بهبود عملکرد کلیه و پیش آگهی بهتر است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تعمیر سلول های آسیب دیده نفروپاتی IgA کلیه می تواند ایمیل بفرستید و یا پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین، شما همچنین می توانید از دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 اجازه انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: