این بسیار جدی است که دیابت و مرحله 4 Enferemdad رنا با GFR 28
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این بسیار جدی است که دیابت و مرحله 4 Enferemdad رنا با GFR 28

این بسیار جدی است که دیابت و مرحله 4 Enferemdad رنا با GFR 28¿Qué جدی است که یک فرد با دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28 تشخیص داده شده است، چقدر بد این بیماری است؟ در این مقاله به این سوال را توضیح دهد. خوانده شده و یا کمک های پزشکی و حرفه ای آنلاین رایگان ما مشورت کنید.

دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28 چقدر جدی است؟

در این وضعیت بیمار از درد و رنج شدید کاهش توانایی کلیه ها برای تنها 28٪ از عملکرد کلیه باقی مانده است. این مرحله نسبتا پیشرفته اختلال کلیوی است. به عنوان عملکرد کلیه را کاهش می دهد، بیمار علائم ارائه شده از جمله پروتئین در ادرار، تورم یا ادم، خارش پوست، فشار خون بالا، خستگی، و غیره آن است، نه بیمار خواهد شد ESRD در آینده نزدیک توسعه یافته است.

چگونه برای جلوگیری از نارسایی کلیه در دیابت و مرحله 4 بیماری کلیه با GFR 28؟

برای رسیدن به این هدف، مهم ترین چیز این است که به استراتژی برای جلوگیری از سقوط از سطح GFR و تعمیر کلیه ها آسیب دیده. هنگامی که عملکرد کلیه بهتر و بهتر می شود، شرط می کند در آینده بدتر نمی شود.

در چین، یک درمان طبیعی ثابت شده است با اثرات شفا مانند بسیار موثر است. انتخاب میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی است. از طریق نرم افزار های خارجی از گیاهان دارویی پزشکی، کار درمانی به گسترش عروق خونی، مهار التهاب، جلوگیری از لخته شدن، حذف خون حالت سکون، تعمیر و ترمیم ساختار کلیه کلیه آسیب دیده. تحت این درمان، وضعیت را نمی خواهد در آینده و نارسایی کلیه را بدتر می توان جلوگیری کرد.

اگر شما یا کسی که می شناسید از بیماری کلیوی رنج می برند و من می خواهید برای Osmotherapy به ارزیابی، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com. کلیه پزشکی ما به زودی در عرض 24 ساعت پاسخ دهید. به خوبی نگه دارید!





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: