شما نیاز به دیالیز اگر GFR خود را 11 CKD است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما نیاز به دیالیز اگر GFR خود را 11 CKD است

اگر نیاز به دیالیز GFR خود را 11 CKD¿Su CKD GFR 11 است. در این مرحله، به دیالیز لازم است؟ خواندن این مقاله برای پیدا کردن پاسخ. می خواهید برای دریافت مشاوره حرفه ای؟ گپ و گفتگو با دکتر ما آنلاین در حال حاضر!

در واقع، تشخیص CKD GFR 11، دیالیز را ندارد. اگر شما هیچ علائم یا عوارض جدی و هنوز هم برخی از خروجی ادرار، دیالیز ممکن است با تاخیر و یا حتی اجتناب شود.

اگر به شما گفته شده است که هیچ درمان جایگزین برای دیالیز یا پیوند ESRD وجود دارد، اما، او پیشنهاد انتقال به طب چینی برای امید تازه.

پس از بیش از 20 سال مطالعه و عملکرد بالینی، یک نوع از درمان منظم توسط ملت کارشناسان مشهور کلیه شناخته شده به عنوان درمان آلودگی خون توسعه داده شد. با دریافت به موقع از این گزینه، وضعیت خود را 11 CKD GFR مطمئنا می تواند دیالیز اجتناب کنند.

بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری هر بیمار، آلودگی خون درمان مورد استفاده برای ترویج سطح GFR از طریق روشن خون، تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. انواع درمان های طبیعی مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، درمان با حمام کامل، طب سوزنی، سلول های بنیادی، فتیلهگذاری، انما، و غیره به طور انتخابی در فرآیند درمان انتخاب شده است. در این روش درمانی هیچ عوارض جانبی به بدن انسان پس از آن برای بسیاری از بیماران کلیوی امن است.

با توجه به راندمان بالا، ایمنی و اثرات درمانی شگفت انگیز، درمان آلودگی خون به طور فزاینده ای محبوب در میان بیماران با بیماری کلیوی در سراسر جهان.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها و یا به دنبال درمان درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید از دکتر واتساپ ما مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: