نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین افزایش 3.5-8.7 در چگونه برای کاهش نفروپاتی دیابتی

افزایش کراتینین 3.5-8.7 در نفروپاتی دیابتی چگونه BajarlaComo همه می دانیم، diaética نفروپاتی است که توسط شرایط طولانی از دیابت ایجاد می شود، با توسعه این بیماری، سطح کراتینین نیز به تدریج افزایش می دهد.

چرا کراتینین افزایش از 3.5 به 8.7 سطح؟

دیده می شود از وضعیت بیمار از بیمار و سابقه پزشکی وی، سطح کراتینین سرم را به سرعت 3.5-8.7 بود، چنین افزایش شدید کراتینین در کوتاه مدت مناسب است چرا که برخی از عوامل حاد است که آسیب کلیوی بدتر شده است. با این حال، علت بیماری مزمن کلیه است را رد کرد، و همچنین به دلیل مدت زمان طولانی صدمه به کلیه ها نیست، برخی از سلول های کلیه ذاتی خود را به طور کامل عملکرد آن از دست داده، برخی از سلول های کلیه خود را در یک حالت ثابت از حفظ از آن آسیب دیده است که آن را نمی تواند عملکرد درستی نیست.

چگونه برای کاهش سطوح بالای کراتینین در نفروپاتی دیابتی؟

1. برای جلوگیری از خستگی، سرد و یا عفونت اگر کلیه شما آسیب برساند از آن بدتر و بدتر است.

2. کنترل قند خون و فشار خون و همچنین، کنترل قند خون ناشتا باید زیر 6.1 و 2 ساعت پس از صرف غذا می شود کنترل قند باید تحت کنترل فشار خون باید 10. 130 باشد / 80mmHg یا کمتر است. از آنجا که آنها همچنان به آسیب عملکرد کلیه خود را.

3. قبول درمان professioanl بازیابی برای محافظت از عملکرد کلیه و سیستمیک عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه کلی خود و کاهش کراتینین وسیعی بیمه خود را، که راه ریشه برای کمک به هدایت و روشنی از دیالیز است. با توجه به کراتینین فعلی آن است، نه بسیار بالا، اما به عنوان یک بیمار دیابت است خطرناکی برای درمان دیالیز در زمان بالا، پس از آن بسیار مهم است و برای او ضروری است، چرا که او هنوز هم می تواند دیالیز اجتناب کنند.

به منظور کاهش سطح بالای کراتینین و یا می خواهید به کنترل هم به نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را به ما به طور مستقیم زیر ترک و یا ارسال به enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: