درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیوی 22٪ مبتلا به لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیوی 22٪ مبتلا به لوپوس

درمان طبیعی برای بهبود عملکرد کلیوی 22٪ مبتلا به لوپوس "همسر من است تابع لوپوس کلیه 22٪، پس لطفا با ما درمان های طبیعی این مشکل را. با تشکر از شما!" پس از گرفتن این تحقیق، دکتر کلیه ما نکات زیر را ارائه می دهد. برای مشاوره شخصی، لطفا به متخصص آنلاین ما در زیر صحبت کنید.

سلام، آقا، با عرض پوزش به شنیدن این که همسر خود را از لوپوس عملکرد کلیه 22٪ رنج می برد. در حال حاضر، وضعیت خود در حال حاضر بسیار جدی است. بدون درمان سریع و موثر، به نارسایی کلیه در طول زمان، که در آن به دیالیز یا پیوند کلیه نیاز است پیشرفت. بنابراین، پیشنهاد می شود که او دریافت درمان معمول در اسرع وقت.

همانطور که برای درمان های طبیعی به بهبود عملکرد کلیه 22٪ مبتلا به لوپوس، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی هستند پیشنهاد شده است. مانند بیماری های کلیوی لوپوس یک نوع بیماری سیستم ایمنی بدن به طوری که درمان باید در تعمیر سیستم ایمنی بدن تمرکز و محافظت است.

نخست، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای یک اثر کاهش پاسخ التهابی، ترویج گردش خون، کاهش و از بین بردن سلول های ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و مواد مضر مانند سیستم ایمنی بدن و فراهم آوردن مواد مغذی ضروری است.

در مرحله دوم، رویکرد جامع به نام سلول های بنیادی برای حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده 22 درصد، بهبود توانایی کلیه ها، و تنظیم سیستم ایمنی بدن اعمال می شود. با ترکیبی از این دو درمان، او یک فرصت بزرگ برای رسیدن به بهبودی بهتر است.

دیگر درمان های طبیعی موجود برای عملکرد کلیوی لوپوس 22٪ نیز شامل سلول، طب سوزنی، حمام درمانی، انما، و غیره شما می توانید به دکتر خود در مورد مناسب ترین گزینه در مورد خود صحبت های بنیادی است.

به منظور مشاوره فردی خود را ارائه دهد و نشان می دهد بهترین طرح درمان، ما وضعیت بیماری دقیق شما نیاز دارند. لطفا یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا Dejal پیام زیر، و تیم ما از کارشناسان تجزیه و تحلیل را ارسال خواهد کرد و پس از آن به زودی پاسخ خواهند داد!





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: