چه درمانی می توان برای درمان نارسایی کلیه Caudaso برای نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمانی می توان برای درمان نارسایی کلیه Caudaso برای نفریت لوپوس

چه درمانی می توان برای درمان نارسایی کلیه Caudaso توسط LúpicaNefritis نفریت لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که می تواند علائم متعدد و عوارض ایجاد، کاهش کیفیت زندگی بیماران، به ویژه هنگامی که پیشرفت در نارسایی کلیه است.

طب غربی

دیالیز و پیوند کلیه درمان معمول برای نارسایی کلیه، که می تواند زندگی بیمار را طولانی کند. با این حال، هر دو آن را باعث برخی از عوارض جانبی، چه تر است، می تواند ریشه صدمه به کلیه تعمیر نیست. بنابراین، برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می خواهید برای پیدا برخی از درمان های موثر است.

درمان با سلول های بخار

این درمان مبتنی بر سلول های بنیادی است. Cells سلول های بنیادی تمایز نیافته هستند که به سلول های بسیاری است که زمانی که به درون بدن تزریق عمل تقسیم شده است. بنابراین، ممکن است بازسازی جدید بافت کلیه و بافت کلیه برای تعمیر آسیب کمک کند، پس از آن عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. با این حال، برای بیماران مختلف به دست آوردن اثرات مختلف شفا Mey. در یک کلام، Realier بیمار ممکن است اثر شفا آنها می توانید دریافت کنید، بهتر است.

درمان های طب چینی

درمان طب چینی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب در حال حاضر در سراسر جهان با توجه به اثرات شفا قابل توجهی است. بسته به شرایط بیماری بیمار، درمان سیستمیک متفاوت خواهد برای آنها، از جمله درمان برجسته ما مانند طب میکرو چینی Osmotherapy، درمان خوراکی طب چینی، حمام درمانی، انما درمان، مخلوط Maikang، و غیره. همکاری، این درمان می تواند عملکرد کلیه در یک راه طبیعی و اساسی را بهبود بخشد، بنابراین، کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماران مختلف داشته شرایط بیماری های مختلف، پس از آن باید متفاوت با توجه به شرایط خود درمان می شود. اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند و می خواهند بدانند که چه درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا یک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین را ترک کند، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما انجام همه چیز ممکن برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: