چه درمان می تواند نفروپاتی IgA با کراتینین 1.9 درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان می تواند نفروپاتی IgA با کراتینین 1.9 درمان

چه درمان می تواند به نفروپاتی IgA درمان با کراتینین 1.9Muchas باعث رسوب کمپلکس ایمنی در کلیه ها، و نفروپاتی IgA یکی از آنها است. برای بیماران مبتلا به این بیماری و کراتینین 1.9، هنوز هم از آنها احتمال به معکوس اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان دریافت کرده اند.

همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین یک نوع از زباله تولید شده توسط عضلات است. تحت شرایط عادی، آنها توسط کلیه ها و در ادرار فیلتر شده است. پس از کلیه آسیب دیده، می توانید در زمان نمی توان دفع شده و در بدن تجمع می یابد، آنها نشان دهنده سطح بالای کراتینین که آسیب بیشتری به انجام به کلیه ها. اگر سطح کراتینین بالا می توانید در زمان نمی توان کاهش داد، اراده این بیماری را بدتر است. سطح کراتینین بالا با این بیماری درمان کاهش خواهد یافت.

از تعداد 1.9، ما می دانیم که بسیار بالا است و هنوز در مرحله 2 از بیماری نیست، در صورتی که بیمار می تواند درمان مناسب در زمان دریافت، این بیماری هنوز شانس صعود معکوس شود. اهداف سلول های بنیادی به حذف مواد رسوب در کلیه ها اختراع شد. --- تشخیص ایمونولوژیک، ترخیص کالا از گمرک ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی: این یک درمان علمی و سیستماتیک متشکل از شش مرحله است. با کمک از این درمان، سطح کراتینین می توان به تدریج کاهش داد، عملکرد کلیه را می بهبود و عملکرد کلیه باقی مانده را می توان از آسیب بیشتر محافظت می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش از درمان، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا ترک پیام به ما مشورت کنید. ما در اسرع وقت با اطلاعات شما می خواهید پاسخ خواهد داد.

اگر شما هنوز هم سوال دیگری در مورد نفروپاتی IgA، شما می توانید با ارسال یک ایمیل و یا ترک پیام sjzhospitalrenal@hotmail.com دکتر ما آنلاین، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت کنید. +8615732170898، ما شما را با کمک خواهد کرد همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: