چهار "یک" درمان از طب سنتی چینی می توانید کنترل PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چهار "یک" درمان از طب سنتی چینی می توانید کنترل PKD
چهار "یک" tratameinto طب سنتی چینی می توانید کنترل PKDABDURRAHMAN نیجریه 57 ساله است، با بیماری کلیه پلی کیستیک 13 سال پیش تشخیص داده شد، و باعث می شود کراتینین سرم خود پنج ماه اذیت شد طولانی است. بنابراین به منظور به دنبال درمان دوباره به بیمارستان ما در 14 اکتبر 2015. آمد در زیر به برخی از جزئیات در مورد بیماری خود و درمان شما را دریافت اینجا، اجازه دهید نگاهی به هم.
در بدو مراجعه، هیچ سوسو زدن در چهره اش، و فشار خون خود را بالا تا 160 / 90mmHg است. پس از آن دکتر ما سؤال از سری برای او انجام می دهد، گزارش آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین سرم خود 416umol / L بود، BUN 18.3 mmol / L بود، هموگلوبین 10 گرم / L است
معاینه فیزیکی نشان می دهد پاهای ورم خفیف خود، دور کمر 131cm بود. سونوگرافی داپلر شکم نشان می دهد که بسیاری از کیست در کلیه، کیست بزرگتر در کلیه سمت راست وجود دارد شد 44x39mm، بزرگترین کیست در کلیه چپ خود 45x34mm بود. علاوه بر این، مشخص شد که رنگ ادرار خود را به عنوان به عنوان آب جوش و بدون هر گونه بوی روشن بود.
پس از تجزیه و تحلیل دکتر ما یک برنامه درمانی برای او، که توسط طب غربی و طب چینی (TCM چهار یک) ساخته شده بود انجام داد. با گذشت زمان توسط، این بیماری خیلی بیشتر به تدریج است. چهره خود را تبدیل به رنگ قرمز، و کاهش در فشار خون 130-140 / 80mmHg، دور کمر به 111cm کاهش می یابد. سونوگرافی نشان می دهد که اندازه بزرگترین کیست در کلیه راست به 40x30mm کاهش می یابد، اندازه بزرگترین کیست در کلیه چپ به 42x34mm کاهش یافت. در همین حال، رنگ ادرار به روشن و ادرار بوی دوباره.
من فکر می کنم بیماری خود را به خوبی پس از یک دوره درمان کنترل می شود. من همچنین امیدوارم که همه بیماران مبتلا به PKD می تواند بیماری خود را تحت کنترل مانند او را بگیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان خود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل و یا پیام ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com زیر ترک، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: