کودکان IgA و نارسایی کلیه چه بدون دیالیز یا پیوند کلیه پیوند درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کودکان IgA و نارسایی کلیه چه بدون دیالیز یا پیوند کلیه پیوند درمان
کودکان IgA و نارسایی کلیه چه Tratameitno بدون دیالیز یا پیوند Renala نفروپاتی تصور می شود یک بیماری است که اغلب تحت تاثیر قرار مردان در نوجوانان خود را به 30S. با این حال، آیا می دانید این اختلال همچنین می توانید کودکان تاثیر می گذارد. این مقاله به شما در مورد IgA در کودکان و نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه روشن. برای مشاوره شخصی، لطفا به دکتر ما آنلاین.
اگر فرزند شما از اطفال IgA و نارسایی کلیه رنج می برد، لازم است که شما می توانید / او در اوایل به منظور جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه درمان می شود. روش طبیعی و جامع توصیه می شود، آن را به عنوان رشد فرزندان خود و سلامت عمومی تاثیر نمی گذارد.
امروز، چند راه حل های طبیعی برای درمان کودکان به نفروپاتی IgA و نارسایی کلیوی است. آنها عبارتند از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی و حمام دارو. در اینجا، ما می خواهم در مورد میکرو چینی پزشکی صحبت در جزئیات است. اگر شما علاقه مند به یادگیری در مورد سایر درمان ها هستند، لطفا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام به طور مستقیم زیر.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع از TCM نوآورانه است. بر خلاف طب رایج به صورت خوراکی، آن یک برنامه خارجی است. بیماران فقط نیاز به دروغ در رختخواب برای درمان، به طوری که این درمان برای بیماران در تمام سنین امن است.
IgA در درمان نارسایی کلیه در کودکان و، عملکرد طب چینی به گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، از بین بردن ضایعات و مضر مواد مانند مجتمع ایمنی IgA، حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده، عرضه مواد مغذی ضروری به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، به طور قابل توجهی بهبود عملکرد کلیه و به طور کلی تنظیم سیستم ایمنی بدن به طور کلی.
به عنوان انتخاب فردی، آن را باید طرح درمان بر اساس تشخیص دقیق از وضعیت بیماری کودک باشد. بنابراین، اگر شما می خواهید به فرزند خود را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی مورد بررسی، با ما تماس بگیرید. با تشکر از وقت خود را!





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: