نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 چه کار باید کرد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 چه کار باید کرد

نفروپاتی IgA با کراتینین 5.1 یک بیمار HacerSoy از نفروپاتی IgA و آزمون های اخیر نشان می دهد که چه باید سطح کراتینین من است تا به 5.1. علاوه بر این، برخی از حباب در ادرار من وجود دارد، می تواند به شما کمک کند؟

با توجه به گفته خود او، کراتینین در حال حاضر بیش محدوده طبیعی. و از دست دادن پروتئین ادرار برای آشکار وجود دارد. در درمان این بیماری، ما نیاز به تعمیر آسیب کلیه برای جلوگیری از نشت پروتئین است. پس از آن، درمان می تواند در نظر گرفته شود برای کاهش کراتینین و بهبود عملکرد کلیه به تدریج.

چگونه برای درمان نفروپاتی IgA؟

نفروپاتی IgA بیماری است که با رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها است. در درمان این بیماری، تمیز کردن این گردش کمپلکسهای ایمنی در خون و کاهش این کمپلکسهای ایمنی سپرده در کلیه کلیدی هستند. زمانی که استروئید استفاده می شود و یا یک داروی مشابه می تواند به نفروپاتی IgA را درمان کند.

درمان principial در اینجا در تمیز کردن عوامل التهابی تمرکز در خون به بهبود خود تعمیر آسیب کلیوی. به عبارت دیگر، فاکتورهای التهابی در آسیب آسیب خون و کلیه با یکدیگر تداخل می کنند. به عنوان مثال، گردش عوامل التهابی در کلیه و در کلیه متمرکز، به نوبه خود، آسیب کلیوی به تحریک سیستم ایمنی بدن برای تولید فاکتورهای التهابی است. برای درمان کلیه، این دور باطل باید شکسته شود.

در اینجا من پیشنهاد می کنم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و سلول های بنیادی، این دو درمان با هم کار می توانید این دور باطل به طور موثر شکستن، در نتیجه بیمار به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه کمک می کند.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای دریافت نفروپاتی IgA تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام به طور مستقیم، ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: