آیا درمانی برای بیماری کلیه مرحله 5 دیالیز وجود دارد به جز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی برای بیماری کلیه مرحله 5 دیالیز وجود دارد به جز
Exsite هر نوع درمان برای بیماری مرحله 5 به جز کلیه DiálisisDe واقع، مرحله بیماری کلیوی 5 مرحله انتهایی کلیه است، به طور کلی، نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه تواند کنترل شود. اما دو نفر از آنها به شما مقدار زیادی از پول هزینه و می تواند برخی از عوارض جانبی است.
آیا هیچ درمانی برای بیماری کلیوی مرحله 5، به جز دیالیز؟
به منظور کمک به بیماران برای زندگی بهتر و کمتر رنج می برند، کارشناسان اختصاص داده شده به اختراع یک سری از محصولات بر اساس طب سنتی چینی است که می تواند بیماری را بدون عوارض جانبی درمان بیش از حد را درمان کنند.
پزشکی پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، پزشکان اختراع کرده اند میکرو چینی Osmotherapy ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی است. با کمک از این درمان، بیماران در مرحله بیماری 5 کلیوی می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy مرحله cuar 5 بیماری های کلیوی؟
شما می دانید، این نوع درمان چهار عملکرد اصلی، که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد لخته شدن و گسترش عروق خونی. در این تابع، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و زباله را می توان محافظت می شود. با این حال، این نکروز بافت را نمی توان ترمیم زیرا بیماران در مرحله بیماری 5 کلیوی هستند می تواند بیماری را معکوس به طور کامل، اما می تواند عملکرد کلیه را تا حدی بهبود، بنابراین، به یک زندگی با کیفیت.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه که دیالیز نمی، شما می توانید یک ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ترک ظروف پایین، شما همچنین می توانید ایمیل ارسال کنید به enfermedad-renal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: