چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه با کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان بهتر است به درمان نارسایی کلیه با کراتینین

چه درمان بهتر به درمان نارسایی کلیه CreatininaEn با بالینی است، کراتینین 8.0 نشان می دهد پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله نهایی بیماری کلیوی و بیماران علائم و عوارض بیشتر و بیشتر رنج می برند. به طور کلی، دکتر توصیه خواهد کرد به دیالیز، با این حال شما می دانید که دیالیز است تنها گزینه و بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیماران با کراتینین 8.0 نیست؟

8.0 سطح کراتینین بالاتر از حد طبیعی است. در بدن، سطح کراتینین برای حفظ تعادل در بدن ما است. با این حال، دیالیز است به عنوان پیچیده کلیه های ما نیست. در حالی که شما در دیالیز، کراتینین و زباله های دیگر هنوز هم ممکن است در بدن شما باقی می ماند.

در یک کلام، دیالیز به تنهایی می تواند تمام سموم از بدن خود را به طور کامل از بین نمی برد. اگر این سموم در بدن باقی می ماند، آن را نه تنها کلیه آسیب بیشتر، اما همچنین می تواند عوارض دیگر شود. بنابراین، برای درمان بیماری های کلیه، دیالیز بهترین گزینه است.

چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه است با کراتینین 8.0؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از شاخ و برگ گیاهان سنتی طب چینی، می تواند یک جایگزین دیالیز. توسط چهار تابع اصلی، ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گسترش عروق خونی، که نه تنها می تواند به کاهش علائم نارسایی کلیوی، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر و محافظت از از آسیب بیشتر.

با کمک از این درمان، نارسایی کلیه بیمار با کراتینین 8.0 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز، عملکرد کلیوی به تدریج بهبود یافته است.

اگر شما علاقه مند در میکرو چینی Osmotherapy پزشکی هستند و یا می خواهد به یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید همچنین می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 ما همه چیز ممکن برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: