چگونه برای درمان PKD بسیاری از علائم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان PKD بسیاری از علائم

چگونه به مقابله با بسیاری از PKD مادر SíntomasMi است یک بیمار PKD، دکتر گفت که در حال حاضر کلیه راست او در حال حاضر کاهش یافته است، و سطح کراتینین بالا است، و هموگلوبین کم است. من می خواهم بدانم که چرا PKD می توانید بسیاری از علائم شود؟ و چگونه آن را درمان کنیم؟

چه PKD می توانید بسیاری از علائم شود؟

تمام اطلاعات نشان می دهد که وضعیت فعلی خود را در حال حاضر شدید بوده است و به نارسایی کلیه پیشرفت کرده است. تنها در مراحل پیشرفته بیماری کلیوی از عوارض عمدتا کم خونی، نارسایی قلبی و پتاسیم بالا رخ می دهد. این نارسایی کلیه منجر به انقباض از کلیه ها، و همچنین عوارضی مانند کم خونی کلیوی، فشار خون بالا و قلب الکترولیت ها مانند کم کلسیم و فسفر بالا بود. علاوه بر این، کیست باقی می ماند آسیب عملکرد کلیه.

چگونه به مقابله با بسیاری از علائم PKD؟

ما در درمان جامع را برای شما استفاده خواهد کرد. اول، شما نیاز به حفظ وضعیت خوب در رژیم غذایی روزانه، زندگی و خلق و خوی. دوم، استفاده از برخی از داروها برای کمک به این داروها درمان می تواند کنترل و کمک به تخفیف علایم است. سوم، در حالی که پس از رفع علائم نیاز به تنظیم سلول های کلیوی ذاتی خود و آسیب دیده را ترمیم ایمنی برای رسیدن به هدف بازگرداندن عملکرد کلیه به تدریج و افزایش تولید ادرار، و ترویج جریان خون در کلیه خود را. فقط در این راه، بیماری های کلیوی شما ممکن است به طور کامل بازیابی کنید.

به طور کلی، درمان اصلی طب گیاهی چینی و طب غربی کمک کرده است. با کمک از این درمان، عملکرد کلیه تعمیر کردم و بعد از درمان ما از خاص، طب گیاهی چینی به روز رسانی به دلیل این بیماری می تواند با تاخیر و بیمار می تواند دیالیز اجتناب کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر را می توانید otambién دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: