نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

ممکن است که به جلوگیری از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 673

ممکن است که به جلوگیری از دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 673Soy یک بیمار از نارسایی کلیه با کراتینین 673، ممکن است برای جلوگیری از dislalia برای من؟

کراتینین او به 673 افزایش یافته است، آن زمان ضروری ترین و حیاتی برای شما است. بیماری های کلیوی پیشرونده است، آن را می توانید در دو جهت مخالف توسعه. با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته و سطح کراتینین می توان کاهش داد. در غیر این صورت، شما نیاز به شروع دیالیز، از جمله پیوند کلیه.

چرا توصیه می شود به دیالیز برای بیمار نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است. با این حال، دیالیز می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. کراتینین روشن می سازد دور به طور موقت، اما شما می توانید بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است، این سموم نمی تواند از بدن شما اخراج، به طوری که در سمت چپ در بدن شما، از جمله سم micromolecule (مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک در خون)، رسانه ها مولکول سم (مانند CYS-C و PTH) و درشت مولکول سم (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به دانلود سم micromolecule، می تواند سم و سم مولکول درشت مولکول وسط را حذف کنید. با خیلی از سموم در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز باعث می شود بسیاری از عوارض جانبی مانند خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و اثرات عفونت. چه چیزی بیشتر، تاثیر قلب دیالیز، تقریبا نیمی از بیماران دیالیزی از یک مشکل قلبی درگذشت.

آیا ممکن است برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟

در حال حاضر، آن را در مرحله 4 بیماری کلیوی است. این یک نقطه عطفی بسیار مهم در پیشرفت بیماری کلیه است. هنگامی که شما وارد مرحله 5، که باید به آماده سازی برای شروع دیالیز. با این حال، با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه خود را قطعا بهبود خواهد شد. شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از دیالیز خواهد بود. در اینجا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای شما، آن در درمان نارسایی کلیه موثر بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، شما همچنین می توانید دکتر ما واتساپ مشورت: +8615732170898، ما به شما کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: