نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه درمان آنها برای درمان با کلیه مرحله بیماری مفید هستند 5

چه درمان در درمان بیماری کلیه با مرحله 5In واقع مفید هستند، پس از بیماری است که در مرحله 5، عملکرد کلیه است که به تدریج از دست داده، و بیماران به رنج می برند علائم بیشتر و بیشتر، به طوری که آنها مشتاق به پیدا کردن راه هایی هستند برای کمک به آنها زندگی می کنند بهتر است.

در شروع نارسایی کلیه، شما می توانید هر از نشانه های آشکار را پیدا کند، اما به عنوان diseaes بدتر، سموم بیشتر و بیشتر و مواد سوخت و ساز بدن در کلیه تجمع می یابد، در نهایت وجود خواهد تمام علائم ناخوشایند، مانند از دست دادن اشتها، خارش ، تورم، تهوع، استفراغ، حتی anemia.Si این علائم، شما بهتر است به بیمارستان برای تشخیص و درمان است.

در این مورد، دیالیز و پیوند کلیه ectend توصیه می شود vida.Sin اما به عنوان درمان استاندارد برای مرحله 5 دیالیز تنها می تواند برخی از علائم را کاهش دهد، اما می تواند عملکرد کلیه رفتن abajo.Lo جلوگیری نمی کند است که بیشتر دیالیز طولانی مدت می تواند باعث مشکلات جدی مانند فشار خون بالا و عوارض خستگی، منجر به کیفیت پایین از وضعیت vida.Esta به تغییرات در روانی شود، برخی از بیماران نا امید.

برای حل این مشکل، کارشناسان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang گرفتن تحقیق و پژوهش برای نزدیک به 30 سال، توسعه یک سری از درمان پزشکی برای درمان نارسایی کلیه است.

"چهار در یک درمان" در نظر گرفته برای کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، طب چینی، طب چینی و حمام پا درمان خوراکی، آنها را به ترویج گردش خون مفید هستند و تعمیر آسیب به بافت renales.Porque تنها کانالهای انرژی پاک، خون در نقش داروهای خوراکی جریان می تواند اساسا بیشتر بازی mejor.Para عملکرد کلیه بازگرداندن، برخی از علائم ناپدید می شوند من gradualmente.Sólo عملکرد کلیه می توان آن را در زمان تعمیر، شما می توانید یک فرصت برای سرمایه گذاری بیماری خود را دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما واتساپ +8615732170898 تماس بگیرید و یا پیام را ترک کنید ، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: