چگونه برای درمان تنگی نفس در پایان مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان تنگی نفس در پایان مرحله بیماری کلیوی

چگونه برای درمان تنگی نفس در مرحله پایانی بیماری RenalLa بیماری مزمن کلیوی می توان آن را به 5 مرحله، مرحله بیماری کلیوی 5، همچنین به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی .در این مرحله شناخته شده است، مقدار تقسیم مواد زائد و سموم که در بدن بیمار تجمع می یابد، بسیاری از عوارض شروع به نظر می رسد و تنگی نفس یکی از علائم است.

چگونه تنگی نفس در EST رخ می دهد؟

وقت شرق آمریکا کلیه جدی و avanzada.Como مرحله به آرامی آسیب دیده است، مواد سمی در خون گردش ما cuerpo.La تجمع در بدن ما به دلیل آن toxinas.Cuando زباله و صدمه به قلب، تنگی نفس ESRD desarrolla.Es خطرناک برای بیماران به ادامه به پذیرش چنین condiciones.Los بیماران دیالیزی احساس می کنند که هوا کمتر، که باعث بچیزی کشنده است.

چگونه برای درمان تنگی نفس در ERT؟

همانطور که همه ما می دانیم، بسیاری از مواد زائد و سموم در خون بیماران مبتلا به نارسایی کلیه crónica.Tenemos به آنها را از بدن جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه و جلوگیری از خون complicaciónes.Purificación بیشتر وجود دارد از پیشرفته ترین تکنولوژی در mundo.Se تمرکز بر روی از بین بردن مواد زائد و سموم در tamaños.Incluyen تبادل پلاسما مختلف، ایمنی، جذب، همودیالیز و hemoperfusion، hemofiltración.Por بنابراین، تنگی نفس از ESRD خواهد شد به برخی از درجه، رها شوند.

درمان فشرده سازی داغ

داروهای چینی عادت مصرف به صورت خوراکی داشت. با این حال، پد گرما، گرم می شکند hábito.Compresa درمان این درمان می تواند externamente.Con دستگاه به کمک روش اسمز معکوس استفاده می شود، فعال طب چینی این نسخهها کار در کلیه و کلیه آسیب و بهبود functions.esrd کلیه بیماران یک امید به زندگی طولانی است.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: