چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز

چگونه به بهبود عملکرد کلیوی بدون DiálisisComo همه می دانیم که دیالیز یکی از درمان های رایج برای درمان بیماری های کلیوی .با این حال است، هیچ چیز برای دیدن عملکرد کلیوی ممکن است بهبود و یا بافت می تواند آسیب کلیوی یا protegerlos.Sin تعمیر نیست وجود دارد اما برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای دریافت یک درمان درخواست واحد آن راه را برای بهبود عملکرد کلیه است.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز؟

در واقع، به عنوان بیمار از بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، شما باید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.

رژیم غذایی و عادت زندگی سالم نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها بازی می کند، اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید به دنبال کمک از درمان منظم.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

هفت درمان است یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی، یک اثر قابل توجه در درمان بیماری رنا، نه تنها می تواند به کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند عملکرد را بهبود بخشد کلیه تا حد زیادی با تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از آسیب بیشتر است.

هفت درمان با اشاره به درمان داغ فشرده سازی، درمان بسته داغ، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلف در درمان بیماری های کلیوی، چرا که در طول درمان، پزشکان ارائه می دهد درمان های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود باشند.

اگر شما می خواهید برای بهبود کلیه خود را و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز تابع، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com پیام را ترک زیر ارسال کنید، شما همچنین می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: