بیمار با پایان مرحله می توانید دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با پایان مرحله می توانید دیالیز جلوگیری از
Paceinte با پایان مرحله DiálisisSoy می توانید پرهیز کنید یک بیمار با بالا enfermead کلیه کراتینین، دکتر به من گفت که بیماری من است به مرحله نهایی پیشرفت، اما من هیچ علائم جدی، کم خونی سطح عادلانه و کلسیم پایین تر است. من می خواهم بدانم می توانید فرصتی برای جلوگیری از دیالیز داشته باشم؟
1.Ahora نارسایی کلیه با سطح بالایی از مواد سمی در خون است که در مرحله پایان. یکی از مهم ترین وظایف از کلیه ها تصفیه سموم و سوخت و ساز بدن مایعات اضافی از بدن ما. با این حال، در حال حاضر، ساختار کلیه به شدت بدتر شده است. به همین دلیل است سطح خود را از کراتینین و سطح اسید اوریک بسیار بالاتر از طبیعی است.
2. کم خونی کلیوی تعدیل می کنید. یکی دیگر از توابع مهم کلیوی است که برای تولید برخی از انواع هورمون ها. EPO یک نوع هورمون که می تواند مغز استخوان را تحریک به تولید سلول های قرمز خون است. با این حال، از آنجا که کلیه خود را در حال حاضر شکست، کمتر EPO ترشح می شود. به این دلیل، اغلب شما باید انرژی و احساس راحتی خسته می شوند.
3. سطح کلسیم سرم کمتر از حد طبیعی است. کلیه نقش مهمی در حفظ تعادل الکترولیتی دارند. با این حال، کلیه بیمار قادر به حذف فسفر است.
در حالی که کلیه خود را به طور جدی رو به وخامت گذاشته است، چیزی که خوب این است که هیچ علائم جدی مانند تهوع توسعه یافته نیست، تنفس مشکل است. هنگامی که این ناراحتی ها به نظر می رسد، شما باید برای شروع دیالیز بلافاصله. همانطور که می دانید، دیالیز یک روش برای نجات جان بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است. با این حال، شما می توانید به نارسایی کلیه درمان و یا بهبود عملکرد کلیه در همه. بدتر از آن، می تواند کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و کوتاه شدن عمر به طور قابل توجهی به دلیل complicacónes.
در حال حاضر، هنوز تدوین نشده هر گونه علائم و ناراحتی شدید. اگر شما می توانید عملکرد کلیه خود را به خوبی حفظ و بهبود بر این اساس، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از شروع دیالیز خواهد بود. بنابراین، ضروری است برای شما به یک روش سیستماتیک در زمان. آیا نیازمند کمک انتخاب درمان، به سادگی ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما شما را با هر روز ممکن کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: