چه برای Tratameitno Paceintes بهترین است مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 8.0
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه برای Tratameitno Paceintes بهترین است مبتلا به نارسایی کلیه کراتینین 8.0

چه بهتر است برای Tratameitno Paceintes مبتلا به نارسایی کلیه کلینیک کراتینین 8.0En است، کراتینین 8.0 نشان می دهد پیشرفت بیماری کلیوی در مرحله نهایی بیماری کلیوی و بیماران دچار عوارضی بیشتر و بیشتر و complicaciónes.En به طور کلی، پزشکی توصیه به دیالیز paciente.Pero مطمئن شوید که دیالیز است تنها گزینه و بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است.

چرا دیالیز است که بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به کراتینین سرم 8.0 نیست؟

8.0 سطح کراتینین بالاتر از سطح است normal.En بدن، سطح تعادل mantene کراتینین در cuerpo.Sin اما دیالیز ما است به عنوان پیچیده riñones.Mientras ما که در دیالیز، کراتینین و دیگر نه زباله ممکن است هنوز در بدن شما باقی می ماند.

در یک کلام، تنها دیالیز می توانید تمام سموم از بدن خود را حذف کنید completamente.Si سموم در بدن شما، که نه تنها کلیه شما تاثیر می گذارد وجود دارد، اما همچنین می تواند علت دیگر complicaciónes.Por بنابراین، برای درمان بیماری های کلیوی، دیالیز است که بهترین گزینه نیست.

چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه است با کراتینین 8.0؟

میکرو - طب چینی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند یک درمان جایگزین diálisis.Por چهار عملکرد اصلی آن، ضد - انعقاد، ضد - ترومبوز، ضد - التهاب و گسترش عروق خونی، که نه تنها شما می توانید نشانه های نارسایی کلیه کاهش اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده را تعمیر کنید.

با کمک از این درمان، نارسایی کلیه بیمار با کراتینین 8.0، شما ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز و عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به زندگی با کیفیت بالا از زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: