هر گونه فرصت از بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

هر گونه فرصت از بهبود عملکرد کلیه
هر فرصتی RenalHay بهبود عملکرد بیمار، سطح کراتینین شما 7.5 است، دکتر به او گفت که عملکرد کلیه خود را کم است، را به دیالیز، اما او آن را ندارد.
آیا امکان به بهبود عملکرد کلیه وجود دارد؟
از آنجا که سطح کراتینین او ما می دانیم که کلیه های شما دچار آسیب شده اند، چرا که کلیه خود را به سختی به تعمیر به حالت عادی دوباره، یعنی آن شانس زیادی برای بازسازی عملکرد را ندارند renal.Sin برخی از درمان های منحصر به فرد می تواند کمک به وجود دارد کاهش سطح بالایی از creatinina.Además، شما می توانید یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه خود را دریافت کنید.
آیا بیمار با سطوح بالای کراتینین باید به دیالیز تکیه می کنند؟
به طور کلی، سطح کراتینین خود را به حدی زیاد است که دیالیز در demanda.Sin شود اما اگر شما می توانید برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه خود را پیدا کنید، سپس شما می توانید سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد و یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری طب سنتی چینی، می تواند عملکرد کلیه. با کمک این درمان بهبود بیماران مبتلا به اختلال خفیف کلیوی ممکن است فرصتی برای بازگشت به حالت عادی، برای بیماران با نارسایی شدید کلیوی گرفتن شما می توانید یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز لذت ببرید.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک از tratameintos برای درمان بیماری های کلیوی، شما ممکن است پیام به طور مستقیم ترک و یا می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898، همچنین می توانید ایمیل ارسال کنید به sjzhospitalrenal @ hotmail.com، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: