در این نامه از تشکر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

در این نامه از تشکر
در این نامه از تشکر با تشکر از شما دکتر PU، ارتش، دیانا، سوتا و بقیه در همه زمان را آزار لطفا مورد تشکر و قدردانی ما را، گرامی داشتن در قلب ما قدرت است.
شوهر من بیماری مزمن کلیه، که من بسیار نگران هستم زیرا او وارد مرحله پایانی بیماری کلیوی، می ضعیف تر و ضعیف با هر عبور می شود، که اذیت ذهن من و روز قلب، چگونه آن را بهبود می یابند ؟
در 9 ژوئن، 2015، زمانی که دکتر لیو Shuyun چین به نام من، که به ما می دهد برای درمان بیماری های کلیوی امیدوارم، زیرا هر روز به ما می دهد تماس راه دور، ایمیل، این کمک به کاهش نگرانی های ما روز به روز است.
2015 ژوئیه 24، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ما از پزشکان چینی، enferemros، مترجمان و معلمان ما خوش آمدید گرمی در مجاورت. ما در خانه با لبخند و محبت با امکانات فوق العاده خود را برای دیدار با احساس رفاه ما.
درمان، طب سنتی چینی و طب غربی، دیالیز سه بار در هفته، حمام بخار و ماساژ هر روز دیگر، این کمک بزرگی به recovcery شوهر من و ما را به لبخند به عنوان ما بود.
، گفت: داروهای گران قیمت هستند، اما زندگی مهم تر است، بنابراین برای بهبود intentación که در آن زندگی لنگر است "اگر اراده وجود دارد یک راه وجود دارد." این خطوط که ما را به قبول این طرح درمان از کارشناسان، به هر حال.
خیلی خوشحال است که هر بار که ما باید نتایج، پتاسیم، فسفر و calclum نرمال نتایج قبلی است. کراتینین، BUN، b2mg، CYS با درجه اعتبار ساقط بزرگ clowered. چه تکنولوژی بزرگ برای حذف سموم در siesta.Gracias لوزالمعده با همکاری خوبی، کنترل بهتر فشار خون، به دلیل نگرانی از بین رفته اند.
شما عزیز، به منظور کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی به بهبود است، و کمک به آنها یک زندگی عادی زندگی می کنند. در ادامه به دریافت این درمان به مدت سه ماه، شوهر من است بیمارستان بسیار بهتر .این امید می دهد برای همه برای درمان بیماری کلیه یک به یک، ما به خانه بروید و مردم را به اینجا می آیند و زندگی تجربه aquítan امیدوار است.
تشکر چین بزرگ هستند، امید خود را، خانه خود را، به یاد عشق مواد غذایی است.
بنابراین تمام این نامه از تشکر از بیمار، اگر شما مبتلا به بیماری کلیوی، و به دنبال درمان های موثر، شما می توانید با دکتر ما در WhatsApp مشورت: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، شما می توانید ایمیل ارسال به بیماری renal@hotmail.com، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: