بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایان می دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایان می دیالیز جلوگیری از

بیمار با پایان مرحله بیماری کلیوی ممکن است DiálisisSoy اجتناب از یک بیمار از بیماری کلیه با کراتینین بالا، دکتر به من گفت که بیماری من است به مرحله نهایی پیشرفت، اما من هیچ علائم جدی، کم خونی و سطح پایین calcio.¿Quiero من می دانم که من می توانم یک شانس برای جلوگیری از دیالیز؟

آنها در حال حاضر در مرحله نهایی نارسایی کلیوی با سطح بالایی از مواد سمی در sangre.Una از مهم ترین عملکرد کلیه است برای فیلتر مایع اضافی و سموم متابولیکی از cuerpo.Sin ما اما امروز، ساختار کلیه است gravemente.Por تحت تاثیر قرار گرفته به طوری که سطح خود را از کراتینین و سطح اسید اوریک است بسیار بالاتر از طبیعی است.

شما کم خونی عملکرد کلیه moderada.Otra کلیه مهم برای تولید یک نوع hormonas.La EPO یک نوع هورمون که باعث تحریک مغز استخوان به تولید سلولهای خونی rojos.Sin اما در حال حاضر کلیه ها او را در حال شکست، کمتر EPO ترشح است. به این دلیل، شما اغلب باید فاقد انرژی و احساس راحتی خسته می شوند.

سطح خود را از کلسیم سرم در زیر کلیه normal.Los نقش مهمی در حفظ تعادل عملکرد electrolítico.Sin با این حال، کلیه بیمار می تواند فسفر را حذف کنید به طور معمول. هنگامی که سطح فسفر را افزایش می دهد، سطح سطح کلسیم calcio.Si بیش از حد کم کم است، آن را می توانید گرفتگی عضلات، استخوان، و غیره باعث

در حالی که کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، چه خوب است که آنها علایم شدید مانند تهوع را توسعه داده اند نیست، فقدان aliento.Una هنگامی که این ناراحتی ها ظاهر می شود، باید برای شروع دیالیز inmediatamente.Como شما می دانید، دیالیز یک روش برای صرفه جویی است زندگی بیماران مبتلا به نارسایی renal.Sin با این حال، می تواند نارسایی کلیوی را درمان و یا بهبود عملکرد کلیه در todos.Lo بدتر، می تواند کیفیت زندگی تاثیر می گذارد و به طور قابل توجهی کوتاه شدن عمر عوارض.

امروز، آنها هنوز هم ناراحتی شدید و síntomas.Si شما می توانید عملکرد کلیه باقی مانده خوب خود را بر این اساس حفظ و بهبود توسعه یافته نیست، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از شروع diálisis.Por بنابراین، ضروری به یک درمان است tiempo.Necesitas کمک سیستماتیک در انتخاب درمان، یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا مشاوره با دکتر ما ارسال در WhatsApp: +8615732170898، شما می توانید پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: