چرا بیماران از نیاز به دیالیز کلیوی از شر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چرا بیماران از نیاز به دیالیز کلیوی از شر

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیاز به از شر دیالیز DiálisisLa یک راه بسیار شایع در بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیماران mundo.Algunos که دیالیز نمی به دریافت پیوند از riñón.Mientras که برخی از بیماران را ترک است از diálisis.En ایالات متحده آمریکا، در حدود 25٪ از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه توقف دیالیز.

برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه را انتخاب کنید که از دیالیز به دلیل عوارض جانبی و عوارض ناشی از عوارض جانبی diálisis.Los ممکن است از اختلالات بینایی، واکنش های آلرژیک، فشار خون پایین، تهوع و کاهش اشتها است، خلاص شوید. هزینه نیز به یک دلیل.

یک فرد می تواند دیالیز را متوقف کند، اگر شما دریافت پیوند موفق ترین riñón.Pero بیماران دیالیزی انجام به همین دلیل متوقف کند اما در تصمیم به morir.Muchas مردم اغلب انتخاب کنید برای جلوگیری از دیالیز چرا که آنها به احتمال زیاد به دریافت پیوند نیست riñón.Para برخی از بیماران دیالیزی، به جای زندگی چند هفته در شرایط خود را که پتانسیل را دارند که برای سال ها در دیالیز زندگی می کنند.

اول، ما باید بگویم که دیالیز یک درمان خوب برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است، اما این بدان معنا نیست که بیماران باید به آن وابسته است، علاوه بر این، دیالیز می تواند هر چیزی به بهبود عملکرد renal.En دوم انجام در عوض، هنگامی که بیماران تصمیم به متوقف کردن دیالیز، نباید خلق و خوی بدبین، اما بهبود ارزش زندگی باید وجود داشته باشد یک درمان موثر می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز موفقیت و بهبود کیفیت زندگی خود را.

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی Renals می تواند خسارت بازیابی و بهبود عملکرد کلیه اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy توانید به طور مستقیم ترک پیام یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com همچنین می توانید مشورت WhatsApp با دکتر ما: +8615732170898، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: