Paceinte آقایان 200ml ادرار شما مطلع از شر دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

Paceinte آقایان 200ml ادرار شما مطلع از شر دیالیز

Paceinte آقایان 200ml ادرار شما از شر DiálisisPaciente: من یک بیمار مبتلا به نارسایی سطح کراتینین renal.Mi هستم 1900 و تنها می تواند تولید 200 میلی لیتر ادرار در یک día.Voy به انجام دیالیز سه بار در semana.Me مانند دانم که اگر من هنوز هم این امکان را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد.

دکتر: از اطلاعاتی که شما ارائه قبل، ما می دانیم که شرایط خود را grave.Menos 20 درصد از عملکرد کلیه شانس dejado.Pero است که شما هنوز هم برخی از ادرار، که به ما می گوید که کلیه خود را هنوز شما می توانید کار و درمان می تواند نقش بازی کند.

در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، دیالیز متوجه شده اند که آنها می توانند renal.Factores بهبود عملکرد به عنوان عوارض، درد نیست، و حتی سخت تر به بیماران MAA شروع به تصمیم به متوقف کردن درمان دیالیز.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان است بر اساس گیاهان طبیعی خارجی در نقاط طب سوزنی از پشت پایین تر، این منطقه از riñones.Todos داروهای گیاهی مورد استفاده در میکرو چینی پزشکی Osmotherapy آمده استفاده طبیعت و به 10/1000 دستگاه اندازه original.Con کمک اسمز معکوس میکرونیزه، مواد موثر از داروهای گیاهی می تواند کلیه نفوذ canales.Tiene توابع عمده زیر است: ترویج گردش خون و حذف رکود خون، گسترش عروق خونی، سلول های تعمیر کلیه ذاتی و غیره.

دولت می تواند به تعویق افتاد، در غیر این صورت، پیوند کلیه باید هنگامی استفاده شود که کلیه ها به طور کامل desmantelados.Hoy روز، دیالیز و پیوند کلیه نه تنها دو راه برای renal.En بیماران مبتلا به نارسایی به طور کلی زمانی که تابع کلیه را می توان به حدود 15 تا 20 افزایش یافته است، دیالیز می تواند متوقف شود.

اگر شما هنوز هم مشکل دیگری در درمان طب میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم یا با مشورت با دکتر ما در WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند کمک کند .





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: