برخی از درمان به منظور کاهش زمان دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برخی از درمان به منظور کاهش زمان دیالیز وجود دارد

برخی از درمان به منظور کاهش زمان از DiálisisCuando بیمار با دلایل مختلف به بیماری کلیوی end-stage وجود دارد، موظف است به دیالیز .با این حال، دیالیز به عنوان یک درمان برای حفظ حیات، به بسیاری از عوارض جانبی منجر شود پس از آن بیشتر و بیشتر بیماران شکایت دارند.

دیالیز چیست؟

دیالیز یک درمان جایگزینی کلیه renal.Sabes انجام بسیاری از کارهای مانند تمیز کردن سموم و مواد زائد از بدن و به عنوان ادرار اخراج، تنظیم فشار خون بالا و کمک در تولید سلول های خونی rojos.Si کلیه افتد، نیاز به دیالیز برای reemplazarlo.La دیالیز بر حذف ضایعات خاص متمرکز است و هیچ از بین بردن مواد عناصر بزرگ tóxicos.Mientras به همین دلیل هیچ استفاده برای تعمیر آسیب کلیه استفاده، بهبود عملکرد کلیه و پیشرفت کند بیماری های کلیوی.

آیا درمانی برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد؟

التهابی و ضد - - لخته شدن خون و کاهش ماتریکس خارج سلولی چینی دارای سابقه طولانی در درمان بیماری های کلیوی raíz.Micro چینی Osmotherapy پزشکی یک نوآوری از طب سنتی چینی، که گسترش عروق خونی، ضد .این داروهای چینی را می توان به دو کیسه و کار در BL 23 نقاط طب سوزنی است، که یک دسترسی ویژه به چین فعال تبدیل شده است.

در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy دارای توابع از بین بردن استاز خون، سیستم، تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد renal.Por بنابراین تنظیم، با کمک این بار درمان بیماران دیالیزی می توان کاهش داد gradualmente.Si خوش شانس شما ممکن است فرصتی برای خلاص شدن از شر دیالیز هستند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کاهش زمان دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، لطفا با دکتر آنلاین ما مراجعه کنید راست پایین، شما همچنین می توانید با ارسال ایمیل enfermedad-renal@hotmail.com و مشورت با یک دکتر در WhatsApp: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: