برخی از tratameinto طبیعی به کوچک شدن کیست در PKD وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برخی از tratameinto طبیعی به کوچک شدن کیست در PKD وجود دارد

برخی از tratameinto طبیعی برای کوچک کردن کیست PKDP وجود دارد: من یک بیمار هستم و بیماری کلیه پلی کیستیک. او بر روی وب به عنوان خوانده شده که طب سنتی چینی می تواند این عملکرد کلیه enfermedad.Mi estábien توسط ahora.A درمان گاهی اوقات احساس درد شکم و احساس پری دارند به دلیل کیست و hígado.Mi کیست کلیوی بیشتر بزرگ 62 mm.¿Entonces است، سوال من این است می تواند با طب سنتی چینی کوچک؟

D: آقا عزیز، خوب برای کمک به درمان کیست اگر با استفاده از طب سنتی چینی و یک سری از terapias.Ahora ناراحتی خود را در شکم خود را به دلیل کیست، اما در حال حاضر، هنوز به وضوح تحت تاثیر قرار عملکرد کلیه !. برای وضعیت شما، من توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند جلوگیری از بدتر شدن بیماری خود را، چه چیزی بیشتر، شما می توانید کیست های کلیوی خود را بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و سایر اندام های کوچک.

چگونه می توانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کوچک کردن کیست در PKD؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان محافظه کارانه بدون پمپاژ مایع و یا از بین بردن presión.Es یک نوع از برنامه های خارجی در طب چینی espalda.La در هزارم اندازه original.Con عمل مایکروویو، پزشکی میکرونیزه آنها نفوذ پوست و کلیه آسیب طور مستقیم از طریق Osmotherapy پزشکی پزشکی canales.Usamos میکرو چینی به گسترش عروق خونی، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری کیست به طوری که disminuir.Va کیست کوچک و تکثیر سلول های اپی تلیال و ترشح فشار مایع کیست داخل کیست reducirá.Cuando کاهش ساقه، اندازه کیست خواهد شد کاهش، تسکین فشرده سازی بافت ، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت کیست فیبروز renal.Además می توان به راحتی پس از ناپدید شدن های مکرر نیست، و علائم ناپدید می شوند عملکرد کلیه completamente.La نیز بهتر خواهد شد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید با دکتر ما مشورت در WhatsApp: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: