چگونه می توان کمک کند بیماری کلیه پلی کیستیک بیماران
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توان کمک کند بیماری کلیه پلی کیستیک بیماران

چگونه ما می تواند کمک کلیه بیماران مبتلا به بیماری PoliquísticaMi مادر 62 ساله است، آن را یک بیماری کلیه politiquística بیمار است، سطح کراتینین شما است 4.7 .Its علائم بی اشتهایی، کاهش وزن، گرفتگی عضلانی و احساس خستگی .و او تحت درمان فشار خون و کلیه خود و دیابت ahora.Por لطفا، ما در اسرع وقت نیاز انباشت خود را.

با توجه به توضیحات خود، مادر خود را نشان دهنده سطح کراتینین 4.7، رشد کیست باعث صدمه به کلیه ها فیلتراسیون درجه renal.Ahora خود وارد مرحله 4 کلیه بیماری فشار crónica.La خون بالا، کاهش اشتها، از دست دادن وزن، خستگی، تمام علائم این etapa.Sin هستند اما نگران نباشید، این مرحله این است که هنوز در مرحله برگشت پذیر است.

چه درمانهایی برای بیماری کلیه پلی کیستیک مفید هستند؟

در واقع، تنها یک یا دو نوع درمان به اندازه کافی برای کمک به مادر خود را. در حال حاضر مادر خود را که شما نیاز دارید یک درمان سیستمیک نیست:

1.Micro چینی Osmotherapy پزشکی به مهار رشد کیست.

2.Oral چینی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را گلومرولی و بهبود عملکرد طب گیاهی کلیوی.

به علاوه 3.Maikangheji sanqifen به بهبود تعادل ایمنی خود را.

1.In یک کلمه، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند به خوبی کنترل شده، سپس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

در کوتاه مدت، با کمک درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، اما می تواند به طور کامل نمی توان درمان کرد، اما می تواند به بیماران که رنج می برند به یک شانس برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی کمک کند.

اگر شما علاقه مند در درمان سیستمیک PKD و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت با این بیماری، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید دکتر WhtasApp ما مشورت: +8615732170898 هر کس می تواند به yudarle posible.Gracias همه چیز را برای زمان خود را!





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: