بیماری مرحله 5 کلیه می تواند معکوس شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری مرحله 5 کلیه می تواند معکوس شود

مرحله بیماری کلیه می تواند 5 واقع RevertirseDe، فاز 5 بیماری کلیوی end-stage، دشوار است به درمان است، اما با درمان مناسب می توان به برخی از درجه بهبود است که است.

¿مرحله 5 بیماری کلیوی می تواند معکوس شود؟

مرحله 5 بیماری های کلیوی، همچنین به عنوان مرحله کلیه بیماری terminal.En این مرحله شناخته شده است، عملکرد کلیه کمتر از 15٪ است، به طوری که کلیه ها نمی توانند کار eficientemente.Por در نتیجه به تدریج عملکرد کلیه خود را از دست بدهد، خون است طور جدی به عنوان توابع فیلتراسیون funciona.Los هیچ علائم، مانند فشار خون، مشکلات خون تشکیل، تشکیل مشکلات ادرار آلوده، همه siguientes.Mientras بسیاری از عوارض جدی توسعه گام درمان paso.El برای ESRD اما difícil.Sin می شود، عملکرد کلیه را می توان با درمان مناسب بهبود یافته است، به دلیل بیماری های کلیوی است به احتمال زیاد به برگرداندن از مرحله 5 به مرحله 4.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه.

در چین بسیاری از درمان ها می توانند بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه به طولانی vida.Mientras امید هر دو این درمان اثر کمی secundarios.Son مانند این کمک کند وجود دارد.

تصفیه خون

درمان شامل تغییر خون پلاسما، ایمنی و جذب، همودیالیز، hemofiltración.Todos hemoperfusion آنها تکنیک های پیشرفته ترین شما در از بین بردن مواد زائد و سموم از بدن completamente.Mientras بنابراین اهداف، تصفیه خون است که توسط بسیاری از مردم به رسمیت شناخته شده در China.También او به ارمغان می آورد زندگی شاد و سالم برای بسیاری از بیماران.

آلودگی خون

گیاهان چینی هستند که بر اساس خون terapia.Todos آنها طبیعی هستند و دارای عوارض secundarios.Cuando خون کمتر باقی می ماند خوبی، بار کلیه خواهد شد، رها و همچنین برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه است. داروهای چینی تعمیرات لخته مکانیسم تشکیل و سیستم خون به منظور ایجاد یک محیط بهتر برای بهبود و بازسازی.

اگر شما علاقه مند در این درمان ها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا با مشورت با دکتر ما واتساپ ارسال: +8615732170898، شما می توانید پیام به طور مستقیم ترک، ما برای کمک به همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: